nuaminspiraţie

Moamă, ce zi. Azi am dat test la mate. Ultima oră. Dezastru natural. Eh, intră proful în clasă şi vedem că nu are subiectele în mână. Noi? Hehe, am scăpat de test...da nu. Ne dă din culegere 3 probleme şi ne zice să ne ferească sfântu' să copiem de la final. Noi? Nici cea mai mică problemă, deschidem cartea liniştiţi şi după 10 minute se simte miros de creier ars. Problemele erau nasooooale răăău. Bun, după tentative de copiat de la colega, care nu ştia nici ea nica ne-am consolat că luam amândouă 5. Boon. Dup' ce-am greşit număru' problemei şi am făcut problema 22 în loc 20 şi am mâzgâlit toată pagina, mă dau batută. Nu făcusem mai nimic. Îl rugăm pe prof să ne mai lase 5 minute din pauză dar când să-i dăm lucrările, zice să le punem în dulap. Noi? Hă? Cum? Unde? De ce? De unde? Profu' zice : 'A, am uitat să vă spun că asta o fost o recapitulare. Dacă vă  ziceam că nu e test nu aţi fi fost aşa de serioşi, nu?' şi iese din clasă. În urma lui? Numai înjurături, ţipete şi râsete. Am scăpat...da' vai de prof marţi...:)). 

Chestiuţă in Ps, făcută de plictiseală:


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.