La naiba.

Pff. Îs într-o pasă proastă. M-o prins cu tema nefăcută la mate. So wut? Nu mi-o pus 1, da mi-o făcut o morală de toate zilele. Ai mei îs supăraţi şi cică nu mai am voie la net. Acum m-am furişat 10 minute să scriu postul asta. Mi-e nu-mi pasă. Mă doare capul încontinuu şi slăbesc. Vacanţa asta am slăbit 3 kile. Simt că mă sufoc, că îmi irosesc respiraţiile. Nu ştiu cu ce să-mi ocup timpul. M-am apucat de ţinut un caiet personal, nu jurnal, în care să-mi scriu gândurile, ideile, desenele, schiţele şi glumele, ce-o fi.

Singurul lucru bun e că s-a topit zăpada. Urăsc iarna. Totul e aşa de nasol. Aluneci, cazi, eşti bulgărit, e frig de crapă mâţele and soooo on. Vreau să vină vara. Vreau să fiu liberă. Vreau să mă dau cu rolele, să merg la piscină, să călătoresc, să citesc până târziu şi să mă scol la 10, să-mi pierd zilele prin mall şi prin parc, să-mi irosesc timpul compunând şi desenând, să simt că sunt eu...

Acum cred că mă duc să fac nişte poze p-afară. Lumina e perfectă. Nu ştiu când voi mai posta, dar sper să fie curând. Ştiu că nu am mai postat în ultimul timp, dar nu am avut inspiraţie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.