Leapşă

Pui winapu` pe shuffle şi gata.


1. Cum te simţi azi?
Evanescence - Imaginary | chiar am fost visătoare azi =))


2. O să ajungi departe în viaţă?
Paramore - Careful | cu grijă, totu-i posibil, lol.


3. Cum te văd prietenii?
Godsmack - Running Blind | dap, mai alerg  şi orbeşte :))


4. O să te căsătoreşti?
Skillet - Hero | o să mă căsătoresc cu Superman...=))


5. Care-i numele celui mai bun prieten al tău?
 Alice Nine - Corona | e un nume drăguţ...


6. Care-i povestea vieţii tale?
Evanescence - My Immortal | OMG, sunt nemuritoare.


7. Cum ţi s-a părut liceu’?
Linkin Park - In The End | da, vă spun când îl termin.


8. Cum poţi să ajungi departe în viaţă?
Whithin Tempation - Angels | o să mă rog îngerilor, ăsta cred că e un semn de sus...


9. Care-i cel mai bun lucru despre prietenii tăi?
Godsmack - Straight Out Of Line | da, mai încalcă şi ei măsura uneori.


10. Ce ai pregatit pentru sfârşitu’ săptămânii?
the GazettE - Cassis | da, o să mă droghez cu haşiş, just kidding, i hate drugs.


11. Ce piesă te descrie?
Linkin Park - The Catalyst | ha, sunt catalizatoare? ce-i aia?


12. Care piesă îţi descrie bunicii?
Evanescence - October | ciudat, bunicul meu a murit în octombrie :|


13. Cum îţi merge viaţa?
Evanescence - Hello | e o melodie tristă, dar îmi place titlul, şi da, sunt socială.


14. Ce piesă o să-ţi cânte la înmormântare?
Kamelot - The Haunting (Somewhere in Time) | haa! o să-o bântui pe Iusty până la moarte ( a ei, bineînţeles, eu am murit deja :]] )


15. Cum te vede lumea?
Skillet - Monster | waaa, ce bine s-a nimerit...dap, corup pe toaaatăăăă lumea.


16. Vei avea o viaţă fericită?
Paramore - That`s what you get | o.O  that`s what i get if i ask?


17. Te doresc oamenii în secret?
The Pretty Reckless - Make me wanna die | >:) sunt rea, fac lumea să vrea să moară =))


18. Cum mă pot face fericit?
Paramore - Ignorance | hm, deci mă fac fericită ignorându-l pe EL sau pe mine??


19. Ce ar trebui să faci cu viaţa ta?
Evanescence - Sweet Sacrifice | ce tare se potriveşte. o să mă sacrific pentru cineva...? neah, sunt prea egoistă =))



Ps: Astea`s melodiile rock (o parte). Mai am încă 200 pop şi dance, dar m-am plictisit de ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.