Leapşăăăăă.

Furată de la Lynnu. Am nevoie să ies din starea asta nasoală.


Primul cuvânt pe care l-ai spus: De unde pisicii mei vrei să mai ţin minte?? 
Prima zi de şcoală generală : Eram emoţionată, nerăbdătoare şi în acelaşi timp sufocată de mulţime. Ţin minte că am făcut o criză astmatică :|
Primul tau sărut : Încă îl regret [nu dau detalii] .
Prima formaţie ce ţi-a plăcut : Cascada, la recomandarea lui Măly. I miss you Măll. Aveam vreo 9 anişori.
Un CD al unei formatii străine: Evanescence - Fallen
Prima zi de liceu : Vă zic când o să ajung acolo.
Primele cuvinte pe care ţi l-a adresat prietenul / prietena cel / cea mai bun / bună : "Scuze, ştii cumva unde e baia?" Vreo săptămână am fost cunoscută ca "tipa care ştie unde e baia" :))
Prima zi de facultate : Încă nu am ajuns acolo.
Prima oara cand ai postat pe blog (data): miercuri, 15 decembrie '10. Vreţi şi ora?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.