Nu şcoală...

Azi am început din nou şcoală. Pff. Mă simt ca naiba. Nu am chef de nimic. Ne-au adus tezele din prima zi. Shit. Viaţa nu ţine niciodată cu mine, deci...Mă rog. Am luat 9 la ambele. Nu e chiar aşa de rău, băt eniuei, nu e nici ok. Media mea la mate e moartă.

Thingies to do:
  • De învăţat la tehno. Am o singură notă : | 
  • De ieşit la tablă la mate şi de încercat de făcut tema suplimentară. Poate cu nişte plusuri iau un 10 şi-mi repar media, da` nu cred că iese. o_o
  • De făcut fişa aia idioată pentru olimpiadă la română.
  • De învăţat la fizică. Am note mici acolo.
  • De recapitulat timpurile alea la engleză (până şi cei mai buni au nevoie de perfecţionare).
 Of, şcoala asta. Las` că mai sunt vreo 2 săptămâni pâna la vacanţa dintre semestre şi mă pun pe învăţat şi o să am timp să lenevesc cât ţine ziulica de mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.