Damn.

Nu ştiu cu ce să încep. Mă plictisesc. Am luat vacanţă şi nu ştiu dacă să mă bucuresc sau nu. Vreau să spun că am luat o viroză urâtă care ar fi trebuit să fie suficientă pentru vreo o săptămână de chiul. Şi tre' să stau vacanţa asta în casă [damn T^T]. Nu pot respira calumea, mă doare gâtu' ca naiba şi tuşesc în continuu. 

Azi am mers la şcoală doar două ore ca să ne treacă mediile în carnet şi un coleg a adus nişte animaţii şi ne-am uitat la Ice Age 1. Doamne, a fost mortal. După ce m-am lungit pe scaun şi mi-am pus picioarele pe bancă şi mă aşezasem şi eu mai comod, a trebuit să mă duc să îmi treacă notele. O văzut driga că am luat 10 la testuleţul ală piece of cake la engleză la care s-au luat note mici şi mi-a zis să mă dau şi la materia ei, germana. Doar că pe mine mă sâcâie germana. Băt îmi trebuie, că vreau să fac facultatea de limbi ^^. Trecând peste partea enervantă în care Tudor tot mişca banca noastră (a mea şi a lu' Ius') şi în care el şi Ştefan (ei au stat în spatele nostru) tot făceau gălăgie şi ne făceau vânt cu carnetele în spate (ştiţi cât de enervant e??) a fost mişto.

Olimpiada a mers ok. I mean, chiar dacă mi-a fost puţin rău, a mers bine. Compunerea mi-a ieşit megaultrasupermişto. Sper să mă calific la judeţeanăăăăă.

Am găsit o lepşuţă şi nu m-am putut abţine :] :


O floare: Iris.
Un anotimp: Toamna.
O lună: Octombie.
O culoare: Gri.
Un animal: Cioară.
O piesă vestimentară: Cardigan.
Un fruct: Vişină.
O piesa de mobilier: Dulap.
O melodie: The Pretty Reckless - Miss Nothing
Un videoclip: Happy Tree Friends - The Way You Make Me Wheel [Nu mi-a venit nica' în minte :))]
Obiect: Carte.
Un instrument muzical: Chitară
O persoană apropiată: Mama.
Un copac: Stejar.
Un vers: All my life I've been good, but now I'm thinking what the hell. All I want is to mess around and I don't really care about.
Un 
oraş: Los Angeles.
O persoană publică: Taylor Momsen.
Un fel de mâncare: Pizza.
O carte: Îngeri şi demoni de Dan Brown.
Un super-erou: Superman.
Un fenomen: Ploaia.
O maşină: Nissan.
O parte a corpului: Ochii.
Un personaj de film: Căpitanul Jack Sparrow.
Un film: Tangled :)).
Un loc: Anglia. 
O clădire: Spital.
O legumă: Castravete.
Un telefon: Iphone 4 
O băutură: Suc.
Ceva dulce: Ciocolată.
Un obiect de exterior: Bancă.
O materie: Engleză.
Un serial: The Vampire Diaries. 
O piesă de teatru: Nu ştiu.
Un nume: Melinda.
Un gest: Fluturatul genelor.
Un parfum: C-Thru
O oră: 6.00
Un an: 2222. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.