Şi râzi ca o focă retardată

Cred că nu am spus de felul în care râd eu şi cu prietenii mei cei mai buni care mă cunosc truly. Spre exemplu, eu şi cu Hamster (Tudor, pe care îl cunosc de când eram în faşă, el fiind cu un an mai mic decât mine) ne uităm unul la altul şi explodăm în artificii molipsitoare, ajungând să râdem unul de râsul ceiluilalt, apoi să ne aruncăm capete pe spate şi să batem din palme ca nişte foci retardate, în timp ce ne sufocâm râzând silenţios. Apoi să tragem nişte guri de aer întretăiate ca să o luăm de la capăt, crăpând câte un icnet pe aici, pe acolo.
Paranteză făcută ca să descriu titlul. Nu am idee ce fulger m-a trăsnit ca să pun titlul ăsta.

Ieri m-am uitat la Percy Jackson & The Olympians: The Lightning Thief. Nu mi l-a recomandat nimeni, aşa cum face cineva de obicei, ca să ajung să mă uit la un film, ci am văzut un pic pe un site în care simblourile de la The Hunger Games, Harry Potter şi seria de cărţi/filmul acesta erau combinate într-unul şi arătau super fain. And I was like: Hei, nimeni nu-mi contopeşte cele două mari iubiri cu o altă serie pe care nu o cunosc şi nu le compară! Aşa că nu am avut de ales şi a trebuit să văd filmul din moment ce era comparat cu HP şi THG.
Cei care mă cunosc sau care îmi citesc prostiile ireproşabile frecvent vor ghici ce s-a întâmplat. NEW OBSESSION!
În fine, am făcut ros de o obsesie nouă. Mai precis mi s-au aprins călcâiele după Logan Lerman, actorul principal. Şi nici povestea nu e rea. Aşa că, download tha books and munch on 'em.
E ciudat. După fiecare film pe care îl văd, am obsesii noi. Doamne, ce copilă pot să fiu. Să vă enumăr actorii/cântăreţii pe care fangirl-uiesc toată ziulica şi cu care m-aş mărita instant:

- cei de la One Direction
- Tom Felton
- Chris Zylka
- Josh Hutcherson
- Logan Leman
- James & Oliver Phelps
- Ian Somerhalder
- plus un alt milion de personaje din animeuri şi cărţi

Ce fată tipică pot fi. Mă chinui de luni de zile să termin o carte normală, dar noooooo, eu citesc fantasies cu vampiri, vârcolaci, zei, îngeri şi vrăjitorii! O, frate am să ratez fiecare test şi examen, dacă mai salivez mult asupra bietului laptop/telefon. Sunt o focă retardată.
Ah, nu pot să cred. Am trecut peste subiectul Percy Jackson fără să vă îndop cu spoilere. Aţi scăpat. Dar să ştiţi, wikipedia e always lângă voi, dornică să vă ajute. N-o ignoraţi.

Bine, pe lângă obsesiile de teenager, am nişte atracţii, ca să spun aşa asupra unor anumite chestii.
De exemplu lavanda. Am o boală în ultimul timp cu păpădiile ajunse la maturitate (check the favicon). Îmi plac la nebunie patternurile vintage. Găsesc cerbii adorabili (asta e din cauze strict HP). Am un fişier întreg pe weheartit cu definiţii ale unor boli ciudate şi în simptonul cărora mă regăsesc.
Am ajuns să sufăr de:

- drapetomanie (o nevoie uriaşă de a fugi de probleme şi de viaţă)
- clinomanie (o nevoie inexplicabilă de a sta în pat)
- heliofilie (o dorinţă puternică de a sta la lumina soarelui)
- misantropie (un dezgust puternic pentru societatea umană)
- disanie (când îţi este extrem de greu să te dai jos din pat dimineaţa)

Ah, mă fac doctor-pshihologist.
Sunt practică. Mi-am descris stările de spirit şi suferinţele mele din ultima săptămână în timp ce spuneam de punctele mele slabe.

Nu am deschis Photoshop din vară. Oh God, cred că am şi uitat cum se încarcă o poză în programul ăsta.
Nu m-am mai uitat la un anime bun de la Crăciun. Halal otakăriţă mai sunt. Totuşi, vreau un anime romantic şi amuzant. Încă mă mai gândesc la Lovely Complex şi Toradora. Nu am mai văzut animeuri aşa de bune şi care să-mi placă. Any recomandationăns?

Ce post random am scris. Bănuiesc că e plin de greşeli gramaticale şi ortografice din moment ce sunt de-a dreptul frântă. Am fost la English On Stage (sketch împreună cu şase alţi colegi şi am făcut varză), apoi m-am pleoştit în faţa laptopului de unde nu m-am mai ridicat. Aparent, fangirlingul solicită multă energie.
Bye, folks.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.