Crappy school days

Dragă blogule,
Azi a fost prima zi de şcoală. Hawly deep şhets.

Să încep cu groaznicele comparaţii.
De la imensele grămezi de pască şi drob şi salată beouf odată la câteva ore plus gustărele de iepuri de ciocolată şi mormane de jeleuri la un sandviş pentru şase ore  => cele 3 kilograme puse în două săptămâni jos. Instant.
De la 9 ore dormite pe noapte (de la două până la unşpe) la 6 (doişpe - şase)  => trosnit de maxilare şi machiaj exagerat de movuliu sub pleoape.
De la orele petrecute zilnic citind sau scrolind pe tumblr şi weheartit la plicticoasele ore la teme şi la şcoală  =>  mental slaps şi ros de unghii.
De la libertatea programului şi lipsa de griji la retardatul program şcolar  => stres, moral la pământ şi nervi tocaţi şi tăiaţi cu lama oribiloasă a catalogului.
Concluzie finală: Ministerul Ed. şi Învăţământului vrea să ne îmbolnăvim mintal şi fizic de să ne bage la psiholog, apoi în spital. Şi o să fie şi mai dulce-amărui mini-vacanţa de patru zile de weekendul viitor, de 1 mai (sâmbătă, duminică, luni şi marţi). Şi cică ne bagă recuperare într-o sâmbătă. Suuure.

Ce am realizat însă vacanţa asta:

  • Mi-am deschis într-un final folderul de gifuri, dorinţă exprimată de la începutul anului. Am vreo 500 puse pe diferite categorii: funny, animate, de efect, 1D, The Hunger Games, Harry Potter etc. Sunt foarte mândră de ea. Racolate toate gifurile de pe tumbrl.
  • Am învăţat ceva nou, aşa cum îmi propusesem. Cu ocazia Music Campului, am învăţat să ţin o vioară în mână şi să cânt o parte din Odă Bucuriei.
  • M-am îngrijit de nişte conturi vechi de pe site-uri de socializare şi jocuri. Ş.t.e.r.s.e. Şi mi-am făcut curăţenie în laptop.
  • Am scris. Am umplut vreo cinci pagini (duble) de versuri. În ultimul an nu am pus proză pe hârtie, ci doar scriu titlul şi o frază despre conţinut să nu le uit în caietul dedicat încâlcitelor mele prostii şi desene.
  • M-am întâlnit cu Hamster. De trei ori.
  • Am vizitat locuri noi. Văzut Bucă.
  • Am terminat cărţi. Două. (Ultimul cântec, N. Sparks; Mănâncă, roagă-te, iubeşte, E. Gilbert). Având în vedere că cinci zile/nopţi nu am avut carte după mine, e ceva.
Hm, acum că le pun în listă, vacanţa mea nu pare să mai fie atât de irosită.

See ya, peeps.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.