Leaving you a song

Aaaah. Mâine plec în Music Camp. Nu am timp să scriu acum despre ce e vorba acolo, dar când vin înapoi, săptămâna viitoare, vă dau toate detaliile picante.


Citind Mockingjay, a treia şi ultima carte din seria The Hunger Games, am găsit nişte versuri interesante ale unui cântec, pe care Katniss îl cântă păsărilor din pădure, şi lui Pollux, un Avox care nu poate vorbi (deci nici cânta). Scena e descrisă foarte frumos, cum păsările (mockingjays, care imită orice cântec pe care îl aud) se opresc pentru a o asculta pe Katniss, neimitând-o. Însă nu numai pasajul e frumos, ci şi versurile cântecului:


Are you, are you
Coming to the tree?
Where they strung up a man
They say murdered three?
Strange things did happen here
No stranger would it be
If we met up at midnight
In the hanging tree...

Are you, are you
Coming to the tree?
Where the dead man called out
For his love to flee?
Strange things did happen here
No stranger would it be
If we met up at midnight 
In the hanging tree...


Are you, are you
Coming to the tree?
Where I told you to run
So we'd both be free?
Strange things did happen here
No stranger would it be
If we met up at midnight 
In the hanging tree...

Are you, are you
Coming to the tree?
Wear a necklace of rope
Side by side with me?
Strange things did happen here
No stranger would it be
If we met up at midnight
In the hanging tree...

Am încercat să-mi imaginez melodia, dar am sfârşit căutând pe youtube melodii fanmade. Uitaţi-o pe cea mai bună pe care am găsit-o. Genială. Îţi dă fiori. Vocalul începe la 0:55.



Well, folks, plec şi vă las un cântecel care să vă ţină de urât.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.