Fulgerătură.

Tehee.

Mi-am downloadat o aplicatie de tip e-book reader care se numeşte Aldiko. În postul trecut, mi-am exprimat noua obsesie cu The Hunger Games. Ei bine, toată ziua am căutat o aplicaţie pe care să pot citi cărţulia. După vreo oră de căutat intens, dat pumni în masă şi încruntat la ecranul telefonului (şi laptopului), mi-am downloadat aplicaţia pe scumpul meu smartphone. Apoi, caută, frate, cartea. Altă oră de încordare. Dar am găsit-o. Nu în română, dar am găsit-o. Nu vă puteţi imagina fericirea mea. Am scăpat de alte minute infernale de căutat cărţile prin tot oraşul, şi am şi făcut economie. Treizeci, patruzeci de lei aş spune. Şi asta doar prima carte. Zilele următoare probabil o să mă vedeţi cu telefonul în mână non stop.
Cât despre aplicaţie, are un design simpatic şi uşor de folosit. Are o bibliotecă vastă, ce are şi cărţi gratuite. Fontul e acceptabil, luminozitatea poate fi reglată şi are o mulţime de setări fascinante. Odată cu downloadarea, am primit şi "White Fang" (London), "Romeo & Juliet" (Shakespear) şi "The Metamorphosis" (Kafka). Merge cu formatele PDF şi EPUB. Pentru android 2.0 +. V-o recomand.
Eh, ce fac eu în loc să învăţ pentru concursul de interpretare critică de mâine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.