Cheers

Hip hip hooray!

Mi-am recuperat laptopul. Reparat. I l-am dat luni lui Hamster ca să mi-l repare (mă rog, tatălui lui). Şi e viu! Cu charmingul Windows 7 pe el. Ahh, ce bine e să stai pe device-ul tău... Mi-am downloadat diacriticele, după cum observaţi, şi Gugăl Chrome. Mai am de meştegiuit la mess, dar din moment ce nu am mai intrat din vară (din vară!) I think I can live w/out it.

Aştept deschiderea Pottermore ca pe ace. Cât de târziu înseamnă "early April" la ei? Oh, haidddeeeeee. Nu vreau să pierd lansarea, din moment ce pe 8 plec la Bucă...

Şcoala Altfel e chiar aiurea. Eu stând în afara oraşului, depind de tata să mă ducă/aducă în oraş. Cu visitele la muzeu/planetariu/alte chestii care durează câte o juma de oră e foarte naşpa. Aşa că azi, după ce am ieşit de la Muzeul de Istorie a Ştiinţei Naturale, m-am plimbat vreo jumate de oră cu Mara şi Miruna prin Piaţă şi apoi am luat-o în sus pe Independenţei, apoi pe Copou şi m-am dus la mama la scârbici (la Institutul de Sănătate Publică). Eu, ştiind oraşul doar mall-şcoală-acasă, am avut nevoie de îndrumări prin telefon, dar am ajuns în siguranţă. Şi am făcut vreo trei kilometri prin Iaşi. Sunt mândră de mine.

Am terminat The Hunger Games şi Catching Fire de Suzanne Collins (primele două volume din seria Jocurile Foamei). Mi-am downloadat acum şi Mockingjay, ultimul volum, pe care plănuiesc să-l termin pănă sâmbătă. Părerea mea despre The Hunger Games de până acum? Collins e plină de inspiraţie şi genialitate. Cunoaşte lumea foarte bine şi ştie despre ce scrie. Iar modul ei de redactare a conţinutului e captivant şi plin de suspans. Iei cartea/ebookul în mănă şi nu-l mai laşi până nu termini. Uitaţi-vă la mine: în trei zile am terminat două volume a câte 300 de pagini. Cărţile sunt mult mai geniale decât filmul. Mult mai geniale. Vi le recomand cu inima deschisă. Şi rămâne ca voi să râdeţi şi să plângeţi la aventurile puternicului trio.

Vreau cu rolele. Punct. Poate mâine ies, nu ştiu. Înainte de planetariu. Dacă nu pot să-l iau pe Hamster, le iau pe gemene, care spuneau că vor. Dar nu mă supăr dacă merg şi singură. Orice, numai role să fie.

Şi ca să închei postul în modul Hunger Gamist:
When I walk out of the shop, 
This is what I see:
Katniss Everdeen is a-staring at me.
I'VE GOT A LOAF IN MY HAND AND I AIN'T AFRAID TO THROW IT, THROW IT, THROW IT.
I'M PEETA AND YOU KNOW IT.
Gemenele vor râde şi vor înţelege. Şi dacă nu răd...eh, o să râdă ele oricum.

Un comentariu:

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.