Gif post

Mă lăudam acum ceva posturi cu indescriabila mea colecţie de gifuri. Well, voi încerca să vă explic o zi obişnuită din viaţa mea prin gifuri. Oh, va ieşi un dezastru, prezic.

Când mă trezesc dimineaţa, arăt cam aşa:

Dar nu mă dau jos din pat. Atunci mama încearcă să-mi ia pătura:

La micul dejun:








Când tata îmi spune că nu mai sunt cereale: 
Tot drumul spre şcoală:
Când brusc îmi dau seama că am uitat ceva acasă:

Cum îmi salut colegii:
Cum se uită ei la mine:
Când aflu că azi dăm nu ştiu ce test/ aveam de făcut nu ştiu ce temă:



Ce fac eu cu prietenii mai apropiaţi înainte de a suna:




Ce fac în timpul orelor:





După un test:








Ce fac eu şi cu colega de bancă în timpul orelor:

Ce facem în pauze:

























Cum arăt când văd un tip drăguţ pe hol:

















Ce face Iustina (cea mai bună prietenă) când vede că-mi place de tipul respectiv:
Când încerc să spun ceva amuzant şi nimeni nu râde:

Când mă cert cu cineva:

Când descopăr pe cineva cu aceleaşi obsesii ca şi mine:



Când sunt scoasă la tablă/ascultată:


Când mama/tata mă întreabă ce am făcut la şcoală:
 (ei)
(eu)

Ce fac pentru tot restul zilei:

















Ce fac când ar trebui să mă culc:





















Ai mei sunt cam aşa:




Tadaaah. E un dezastru. Eu cel puţin m-am distrat făcându-l.

5 comentarii:

  1. Absolut genial :)) Mai nou am inceput si eu sa am o pasiune ptr gifuri :)):x

    Foarte tare!! Felicitari :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. WoW sunt foarte tari,cum le-ai făcut? Cel mai amuzant si mai tare e ăla cu Batman,of course :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei bine, le-am racolat pe toate via tumblr intr-un foldăraş plin de prostioare. :] Nu eu le-am făcut.
    Mersi.

    RăspundețiȘtergere

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.