Unde eşti? Unde te-ai dus?

Acum câteva secunde, am rămas perplexă când am văzut data ultimei mele postări: 15 Octombrie. M-am holbat la acea cifră nenorocită vreun minut. Când Dumnezeii mei a trecut jumătate din toamnă? Când? Când au zburat 5 săptămâni de şcoală? Off, ... când? E aşa aiurea. Parcă ieri m-am împiedicat confuză şi visătoare de pragul porţii şcolii. Parcă ieri ieşeam în parc cu rolele, parcă ieri te ustura pielea de la arsurile solare, parcă ieri intram în apa mării...parcă totul a fost ieri. Doar ieri.
O melodie pe care o am în minte de când a început vremea asta ploioasă. Şi chiar se potriveşte cu mood-ul general. E un rock-blues classic. MASTER-PIECE. Enjoy.



Şi golul ăla de la final face parte din melodie ... dacă dai volumul tare, poţi auzi ploaia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.