1o Anime Hotties.

Am văzut un Meme pe deviantART şi am spus că-l iau şi eu. Mă rog, acolo se presupune să le desenezi, dar eu o să scriu. Deci, un fel de leapşă: My top 10 anime hot guys. (nu sunt în ordine...doar poate puţin cronologic.)
  
    1. Leon Oswald - Kaleido Star. Eram înnebunită după el când aveam vreo 10 anişori. Îl aveam în cap 25 de ore din 24. Toată ziulica "Leon? Leon! Oswy!" Mi-am numit şi motanul la fel...Mi l-am scos din cap când am aflat că pe noul prof de mate îl cheamă Leon, iar numele motanului meu iubit...ei bine, să spunem că a fost schimbat subit. Dar Oswald al meu tot gorgeous rămâne <3



    2. Keima Katsuragi - The World God Only Knows. Unul dintre personajele mele favorite. E obsedat cu jocurile lui sim pe PFP (e ca PSP-ul dar are tastatură incorporată :D) şi toată lumea îi spue "dweeb". Dar e pretty cute. Şi personalitatea lui e deosebită. Când vine vorba de lumea reală, e cel mai obişnuit şi tipic tocilar, dar în lumea 2D e un geniu. A rezolvat fiecare joc sim ce se poate găsi în magazine. Ce nu pricep eu...de unde are atâţia bani să-şi cumpere jocuri şi console, căci Elsie i-le strică pe toate.


    3. Ryou Shirogane / Elliot Grant - Tokyo Mew Mew. GOD DAMN CUTE. Cel mai smexy personaj pe care-l ştiu. Okeeey, he may be a jerk sumthimes. And bossy. But he's my Shirobaka. HE'S MINE.






    4. Itachi Uchiha - Naruto. Păăăăi, lumea zice că e rău şi malefic. Dar eu cred că e chiar simpatic şi că e bun inside. Ce-mi place la el... privirea aiaaaa :X şi personalitatea misterioasă şi periculoasă. E un baddass sexy.






    5. Shota Kazehaya - Kimi Ni Todoke. Nu e cel mai draguţ la aspect, băăt are un suflet mare şi personalitatea lui e charming şi attractive.






    6. Usui Takumi - Kaichou wa Maid-sama! . Nu-l ştiu foarte bine, am citit doar 4 capitole din manga, dar pare foarte simpatic. Şi eu mă dau în vânt după blonduţii ciufuliţi :D




    7. Yuki Sohma - Fruits Basket. Un gentleman cu maniere, un appeal foarte kawaii, grijuliu şi inteligent. Ce mai, o bunăciune. <33.








    8. Light Yagami - Death Note. Raiiiito-kun <3.Ce mi-a plăcut de la bun început...freza bestială. Apoi...inteligenţa lui criminală. Iar apoi...his killer side. Gawd. So damn sexy.




    9. Yamato Kurosawa - Say I Love You. Un tip neînţeles, cu o reputaţie falsă de badboy, din câte am înţeles ... A avut o mulţime de relaţii destul de avansate. Dar e drăguţ.










     10. Kazuma Ojiro - Faster Than A Kiss. Un prof de engleză, cu ochelari smexy şi o privire care poate killări fetele. Păcat că nu arată latura asta la şcoală. E persoană ciudată. La clasă e ca un tocilar de clasa a şaptea, dar când e cu Fumino-chan (eleva şi soţia sa) e persoană total diferită. Nu am găsit poză cu el color, fiind doar personaj de manga, plus că există două variante ale sale (blond şi şaten). Totuşi, l-aş vrea ca prof :X:X.

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu

    Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

    Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.