am furat o leapşă.

1) Luati cartea cea mai apropiata, deschideti la pagina 18 si scrieti aici rândul al 4-lea.
"de cuiele de pe coridor atârnau două glugi purpurii, una gri [ ... ]"

2) Fara sa verificati, cât e ora?
17:40

3) Verificati!
17:29

4) Cum sunteti îmbracata?
Egări negri şi o bluză mov.

5) Înainte de a raspunde la acest chestionar pe ce va uitati?
Pe blogul de pe care am furat-o.

6) Ce zgomot auziti în afara calculatorului?
Muzicuţa de pe Youtube: Nightwish - Nemo (Tarja ROCKS!)

7) Când ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?
Umm, am fost la şcoliţă de dimineaţă?

8) Ce ai visat ieri noapte?
Uhh, umm...prefer să nu răspund...visele mele sunt puţin cam...îhhh...NU RĂSPUND.

9) Când ati râs ultima oara?
Cu adevărat? Acum câţiva ani. Aşa, de formă...ieri.

10) Ce aveti pe peretii încaperii unde sunteti?
Postere cuuuu: Ian Somerhalder, Tarja, Taylor Momsen, Green Day, Linkin Park, the GazettE, Alice Nine şi Avril Lavigne :D:D

11) Daca ati deveni milionara peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?
O cameră DSLR Canon EOS 400D Rebel XTi. xD Nu aş ezita să fac asta. Apoi aş mai vedea.

12) Care este ultimul film pe care l-ati vazut?
Acum o oră 2 episoade din Death Note.

13) Ati vazut ceva neobisnuit azi?
Dup. Era pe stradă o tipă cu nişte dreaduri oribile şi nişte haine din alea baggy şi se băga în faţa tuturor maşinilor...

14) Ce parere aveti de acest chestionar?
E bun. Daia l-am şi luat. Ador să răspund şi să mai pierd din timpul liber pe blog. Mă relaxez foarte bine în stilul ăsta.

15) Spuneti-ne ceva ce nu stim înca.
Nu m-am urcat în viaţa mea într-un copac şi nu m-am căţărat nici măcar pe un gard...majoritatea colegilor mei escaladează toate stâlpurile pe care le văd.

16) Care ar fi prenumele copilului dumneavoastra daca ar fi fetita?
Marina. Mi se pare un nume foarte soft atunci când îl spui

17) Care ar fi prenumele copilului dumneavoastra daca ar fi baiat?
Ducu'. Lol. Nu ştiu. . . RYOU! . . . Gawd. Nu m-am gândit la asta. Mereu mi-am imaginat că dacă aş avea un copil, ar fi fată.

18) V-ati gândit deja sa locuiti în strainatate?
Da... şi nu. Am 13 ani, lume...mă mai gândesc. Dar eu şi Hamster ne-am hotărât că dacă ne-am muta undeva în afara ţării, am merge în Japonia: el în Osaka şi eu în Tokyo (sunt destul de aproape cele 2 oraşe).

19) Daca ati putea schimba ceva în lume, în afara de politica, ce ati schimba?
Învăţământul în România, modul în care sunt văzuţi cei care nu sunt normali, abuzul faţă de animale şi oameni.

20) Va place sa dansati?
Până acum câtva timp, da. Nu mă mai simt în pielea mea când dansez în faţa cunoscuţilor. Dar dacă sunt acasă singură, pe melodia mea favorită...

21) George Bush?
xD

22)Care a fost ultima chestie pe care ai vazut-o la televizor?
"Vocea României" marţi seară.

23) Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar?
Cine-l vrea, să-l ia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.