Kinda...leapşă?

Am chef de o leapşă mai diferită şi de un post scris în engleză, că nu am mai scris de mult în eng, plus că profa de engleză mi-a zis că mai am de lucrat la formulare şi la descriere, aşa că nu pierd eu o aşa ocazie de a exersa. Leapşă inspired by my bestie.

"Exact din locul în care stați acuma faceți 7 pași la stânga, ridicați privirea și priviți pentru fix 7 secunde. Apoi întoarceți-vă la computer și scrieți ce ați văzut. Dacă ați văzut peretele, scrieți despre perete. Dacă ați intrat în budă, scrieți despre budă. Dacă era să cădeți pe geam făcând asta, scrieți despre zbor Dar SCRIEȚI! Că doar sunteți bloggeri, ce lipsa mea de inspirație!"

I'm back. So...I almost went down on the window :]. My desk is pretty near the window. Well, I saw my front yard. Shall I describe it? Ok. I saw the gray old alley surrounded by coral, red and pink roses, the wooden fence, painted recently in beige, the spiked metal black gate and some apple trees. Then I looked further and I saw the nearby lake, beautifuly colored in a metalical shiny blue, some willows, which were nicely blowed around by a calm wind. Then I moved my sight to my neighbours' houses, built by style, which are surrounded by some pale trees and high grass. Up on the hill, I saw the orchard, in autumnal colors.
Gwd, I didn't know that my neighbourhood was so beautiful.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.