Kimi Ni Todoke

Zilele astea am citit o manga pe care am savurat-o foarte mult. Se numeşte "Kimi Ni Todoke" adică "From me, to you". Eu sunt la capitolul 45 şi manga e on-going pe undeva pe la 50...plănuiesc să ajung acolo în seara asta. Dar consider că ştiu destule încât să fac un review. Am văzut-o drept "feature" ca manga săptămânii pe blogul lui Lynn, pe care o admir mult, şi mi-am zis "Gata, trebuie să o citesc."
Manga prezintă povestea romantică a doi tinerei pe nume Sawako Kuronuma şi Shouta Kazehaya. Sawako, personajul principal feminin, din perspectiva căruia se povesteşte acţiunea este numită Sadako din cauza asemănării sale cu Samara Morgan (personajul din The Ring, pe care sunt sigură că-l ştiţi, se numeşte Sadako pe japoneză). Nu are prieteni şi se spune despre ea că este prietenă cu fantomele şi că le vede şi că, dacă te uiţi în ochii ei mai mult de 3 secunde, eşti blestemat, dar tot ce doreşte ea este să-şi facă nişte prieteni. Viaţa ei se schimbă total când îl ajută pe Shouta Kazehaya să-şi găsească liceul, la care de altfel, învăţa şi ea. Acesta o reţine şi fiind un tip prietenos, "cu un zâmbet revigorant" şi popular devinde prietenul ei si o încurajează spre integreare. Aceasta îşi face două prietene, Chizuru (Chizu) şi Ayane, cu ajutorul lui Kazehaya. Sawa îl admiră mult pe Shouta şi doreşte să devină la fel de populară ca el, dar lumea înţelege că de fapt, îl place. De asemenea, în serie se evidenţiază şi aspectul bârfelor false, exagerate şi modul în care ele rănesc lumea, ceea ce mi-a plăcut foarte mult. Legătura dintre cei doi devine din ce în ce mai strânsă şi mai complicată,( în ciuda unui alt personaj, Kurumi, care-l iubeşte pe Shouta şi o răneşte din acest motiv pe Sawa-chan) cu timpul transformându-se din admiraţie în dragoste (în cazul Sawei) şi din prietenie în iubire (în cazul lui Shouta). Un lucru mărunt ce mi-a plăcut a fost adresa de E-mail a Sawakăi şi anume : sawako.not.sadako1231 (numerele fiind data ei de naştere şi modul în care Shouta-kun descoperă data ei de naştere chiar în ziua respectivă, în noaptea de Anul Nou).
O parte ce m-a emoţionat în mod special...relaţia dintre Ryuu şi Chizu şi resptectiv dintre fratele lui Ryuu, Toouru şi scumpa de Chizu. Cei doi fraţi şi Chizu sunt prieteni foarte buni din copilărie şi de când se ştie, Chizu e îndrăgostită de Tooru, fratele mai mare, Ryuu fiind conştient de asta şi iubind-o în acelaşi timp pe Chizu. Într-o zi, Tooru se întoarce în Tokyo (era plecat la Sapporo de câţiva ani) împreună cu logodnica sa, lucru ce-i frânge inima Chizei. Aceasta reuşeşte să-i spună lui Tooru cum se simte, dar acesta înţelege că fata îl iubeşte frăţeşte. La faza asta am lăsat nişte lacrimi...iar atitudinea lui Ryuu m-a lăsat mască. Săracul băiat nu l-a învinuit pe fratele lui de nereuşita lui în dragoste, şi a mers şi a comfortat-o pe biata Chizu.
Per total, este o manga fascinantă şi plănuiesc să văd şi animeul. O să dau un scurt review şi la ăla. Postul ăsta a fost jalnic, ştiu, dar e vineri şi sunt moartă de oboseală, iar calculatorul meu are un lag dat al naibii. Cred că mi-am rupt câţiva neuroni enervându-mă că se tot bloca. ( în foto, de la stânga la dreapta: Ayane, Shouta, Sawako, Chizu şi Ryuu.)


Ediiiiiit. (după o zi):

Am văzut filmul. E amaizin'. Actorul care-l interpretează pe Shouta-kun e adorabil şi-mi aminteşte de tipul care l-a dublat pe L în Death Note - The Movie (mă întreb dacă o fi acelaşi >.<). Filmul e piece of art, şi dacă nu vă plac animeurile sau manga, măcar vedeţi filmul :3. (îl puteţi găsi aici: http://www.animehere.com/kimi-ni-todoke-movie.html, are 9 părţi a câte 10-15 minute...cam două ore şi un sfert)

2 comentarii:

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.