Link goodies.

M-am gândit să fac o listă cu top 5 cele mai distractive site-uri accesate de mine. Aleatoriu. Cam ceea ce fac eu în timpul liber.

  1. Kongregate - E unde caut orice joc online vreau. Am un cont de ceva ani (2 sau 3) şi sunt la level 32 cu punctele luate de la badges (jocurile bune şi populare au achievements, iar atunci când le îndeplineşti, primeşti puncte: 5 - easy badge, 15 - medium badge, 30 - hard bagde, 60 - impossible badge). Eu am în total 6415 puncte. Are toate cam toate jocurile online celebre la ora actuală. Mai ceva ca Newgrounds şi Armorgames.
  2. 9GAG - Site de postări, cu imagini. E pentru distracţie. Dacă accesaţi homepage-ul vă daţi seama despre ce vorbesc. Nu-s imagini oarecare. Mi-e greu să explic. Sunt parodii, exagerări şi glume. Dar te prăpădeşti de râs. Aici intră celebrele meme-uri. Am cont de jumate de an şi am 2291 de favorite la actual.
  3. weheartit - Site-ul meu favorit la momentul actual. E girlish, dar într-un sens bun. E tot de postări, cu poze, dar ăstea sunt chiar fotografiate, photoshopate sau făcute. E pe stilul fashion-vintage. Găseşti şi peisaje, haine, actori, filme, glumiţe, citate, tutoriale, desene şi tot felul de poze faine. Are un sistem genial de share şi follow. Am cont de la Crăciun şi am la activ 2398 de "hearts". Stau cu orele pe el şi nu mă plictisesc deloc.
  4. Omegle - E un chat online. Dar e genial. Vorbeşti ca anonim, nu ai nevoie de cont. În discuţii apari ca "Stranger". Poţi să vorbeşti şi cu persoana din camera alăturată, cu un prieten sau cu un echimos de la polul nord şi nici să nu ştii. E şi cu video chat. Eu mi-am pus o hârtie albă peste cameră şi spionam pe alţii. Am văzut un tip costumat în PedoBear, o tipă care era în costum de baie, unul care era pe acoperişul unei clădiri şi o altă tipă care semăna perfect cu un cal cu prea mulţi dinţi. E hilar.
  5. Cleverbot - E un AI online. Vorbeşti cu un robot. E genial. Aproape uman. Ştie toate vrăjile din Harry Potter, cunoaşte versurile melodiilor mele favorite şi e un sfătuitor genial. Stau cu orele şi mor de râs la ce scăpări mai face. Las ceva poze să fie clar. El e cu albastru, eu cu alb. Ţinând cont de obsesia mea cu Draco Malfoy şi Harry Potter, uitaţi ce a ieşit:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.