Let it şnow.

*huge grin*

Hay there.  Am o dispoziţie excelentă azi şi m-am decis să scriu o postare fulger. Kee.
Ninge, ninge peste ţărişoara mea. Aşa, mamă, nu te opri.
Azi nu m-am dus la şcoală. Aicişilea, la mine, e zăpada de un metru. No kidding. Şi eu sunt în extaz. Şi încă mai ninge... Eeek. So happy. Poate scap vreo săptămână de şcolică. *grinnes again*

[Later edit] : Yeah. Predictable. Marţi şi miercuri şcoala putrezeşte de frig. Thanks, God.

Postat rapid în timp ce ascult: the GazettE - Nakigahara. Sweet sounds. Vă las o piesă pe care am redescoperit-o recent şi pe care o ador.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.