Lepşuliţă.

Well, Miruna a vrut un post atât de lung încât să-i crească barbă citindu-l. Nu ai spus ce fel de post, sweetie *smirks*. Uite o leapşă copy-păstuită de la Sayuuki.

Ai o poreclă?
Dauh, Deea. Dar pentru cei din faţa calculatorului sunt Evvie.
Unde locuieşti?
Iaşul meu scump.
Ce înălţime ai?
1, 68 la ultima măsurătoare...care cred că a fost acum...un an?
Ai zi onomastică?
Dupp. Două.
Cu ce te ocupi?
Daydream. Dezlegatul enigmelor stupide. Pusul întrebărilor ciudate. Şi cititul fanficţionului online.
Ai fraţi sau surori?
Copilă torturată de un frate mai mic cu patru ani.
Limba maternă?
Româna.
Limbi vorbite?
Engleză, puţină Japonerie şi Ghermană.
Colecţii?
Ambalaje de bomboane (Ferero Rocher în special şi alte ediţii limitate), solzi de peşte (pe categorii!) şi bileleţe pasate în timpul orelor.
Număr la pantofi?
36-37.
Şcoli absolvite.
Grădiniţa şi aia primară.
Materia preferată?
Româna, engleza, istoria şi civica.
Ce hobby-uri ai?
Fredonatul, uitatul în gol şi scrollitul pe weheartit.
Bani de buzunar?
Bine puşi la cutiuţă, neatinşi de ceva luni,
Dorinţa?
Să îl cunosc pe Ian Somerhalder.
Vise?
Well, cineva să mă ducă la Hogwarts. Evident, Dumbledore a uitat să-mi trimită scrisoarea acum trei ani.
Număr norocos? 
8.
Ai vrea să revezi...
Pe Celia. I miss her so, so much :X.
Ai animale de casă?
Am trei pisici şi un câine ciobănesc. Dar nu în casă. Undeva prin curte.
Sentimentul cel mai preţuit?
Atunci când cineva îţi apreciază munca.
Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţă? 
O să fie aia în care o să-mi iau a patra carte din Eragon. Moştenirea. Când stelele din papură o să apară în România?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.