Lanţul de Vineri.

Am preluat o "leapşă" de la Rose. Lanţul = leapşă, iar vinerea, well, e ziua pe care o adorăm cu toţii, nu?

Take a picture or describe where you love to read the most... 

 Îmi place să citesc chiar în "casa" cărţilor, adică în bibliotecă, sprijinită de un raft sau de perete, într-un colţ, nederanjată de nimeni. Faza plăcută e că pot face asta şi acasă.
Saaau:
 Undeva acoperit, întuneric (ca să-mi stric şi mai tare ochii), înconjurată de flufloşii mei. De preferat sub pătură. Desigur, putem elimina pătura şi să stăm pe pat/canapea/fotoliu/podea pur şi simplu, dar dispare farmecul de intimitate, spaţiu închis, protejat şi singurătate.
Saaau: 
 Undeva în natură, înconjurată de culori, mirosul pământului şi lumină pură. E cel mai relaxant. Plus că ajută la imaginarea mai naturală a acţiunii din carte. E lucrul cel mai natural din lume. Să stai într-un parc, înconjurată de viaţă, în lumea reală, dar având în mână o altă lume, pe care o vezi printre rânduri şi cuvinte.
Saaau:

Locul meu favorit, la care nu am găsit poză: Cu spatele rezemat de caloriferul cald, cu o pernă sub şezut şi o carte în poală, sub fereastră. Sweet thing.

2 comentarii:

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.