O leapşăăă.

 Luată de pe blogul lui Lynn.

1. Why my last relationship ended.
Because he was gay. Nu, just kiddin'. We weren't good for each other. And we didn't like each other 2 much.
2. Favorite band.
Within Temptation and Evanescence.
3. Ever been on a concert of them ?
Probabil WT nici nu ştie de România, iar când Eva au trecut ultima dată pe aici, aveam vreo şase, şapte anişori. XD. Dar vreeeau să merg.
4. Who I like and why I like them ?
Me likes Ian Somerhalder becuz he's awsum.
5. Hardest thing I've been through.
Depression.
6. My best friend.
Hamster (a.k.a. Chow-Chow, Panda, or...Tudor)
7. My favorite movie.
Waiting For Forever.
8. Sexual Orientation.
XD.
9. Do you smoke / drink ?
Sometimes a small glass of wine.
10. Have any tatoos or piercings ?
Vreau un pierce...
11. What you want to be when you get older ?
Lawyer. Or maybe a journalist.
12. Relationship with my parents.
Awsum.
13. One of my insecurities.
The way I look in other's eyes.
14. What I find atractive in preferred sex ?
Eyes, attitude and smile.
15. Virgin or not ?
I'm only 13, gawd.
16. Favorite place to shop ?
Accesorize and Mathilda. Maybe Zara.
17. Your eye color.
Dark-dark-dark brown.
18. Do you hate school ? Why ?
Nu-mi place şcoala în mod special, mai ales când profii se poartă aiurea şi colegii sunt nişte nesimţiţi (şi când vin testele la fizică). Dar îmi place când facem lucruri interesante şi mai ales folositoare.
19. Relationship Status ? 
Single and proud of it.
20. Favorite song at the moment ?
3 Days Grace - Get Out Alive.
21. A random fact about yourself ?
Colecţionez ambalaje de bomboane.
22. Age you get mistaken for ?
14, 15 sometimes.
23. Where you want to be right now ?
Lânga calorifer. E în partea opusă a camerei.
24. Favorite childhood memory ?
Atunci când aveam cinci ani şi m-am rătăcit într-un supermarket.
25. A fact about my personality.
Sunt foarte zgârcită în priviinţa banilor de buzunar şi atunci când vine vorba să-mi iau de mâncare.
26. My idea of a perfect date.
La un picnic undeva pe un deal, în apropierea pădurii şi poate lângă un lac. Ar fi super o mică bălăceală, un chat la în timp ce ne uscăm, şi poate şi o plimbărică prin pădure.
27. Last time I cried.
Two days ago, in my sleep. I had a nightmare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.