Mulţam' mult.

Vreau să le mulţumesc puţinilor mei cititori pentru frumosul număr de 2000+ de vizionări. Acuşica fac un an de la înfiinţarea acestiu blog, în decembrie şi sunt nespus de mulţumită, având în vedere că nu "mi-am făcut reclamă", nu am postat adresa blogului pe nicăieri, ci doar cei care îl ştiau şi-l citesc frecvent l-au accesat. Mă rog, singurul "bonding" cu alt blog este cu cel al lui Lynn (în josul paginii) şi e făcut foarte recent. În rest, google. Nu am crezut că Google poate să-mi aducă atâtea view-uri (400). E o senzaţie ciudată să vezi acel număr, care creşte de zi la zi, şi să ştii că acea persoană care a dat click vede munca ta, prostioarele scrise, şi poate râde, poate se întristează, şi tu să realizezi că ai cauzat asta. E o senzaţie care merită simţită, şi nu ştiu... te încălzeşte şi te face să te simţi o mândrie pozitivă şi o mulţumire de sine imensă. Mulţumesc că mă faceţi să mă simt aşa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.