Chestii din caieţelul meu.

Am un caiet pe care-l ţin de ceva timp, în care scriu ce-mi vine pe moment: poezioare prosteşti, glumiţe, chestii de peste zi ce merită scrise. Am găsit azi nişte lucr'şoare interesante...

O zvâcnire a creionului lasă în urmă
Pete gri şi firave fărămiţi de brumă
Încercând să sece o minte, de tortură.
Fără reuşite, mintea priveşte foaia cu ură.

Încă o zvâcnire. Creionul zboară iute
Peste-o lume rece, lăsând în foaie cute. 
Mintea se luminează, deşi rătaceşte,
Pe măsură ce mina gri se topeşte.

Mama îi spune Deei să se ducă la teme. Deea părăseşte biroul (unde butona pe blogul ei), dar uită telefonul pe masă. Se întoarce după el.
Mama: Ai greşit direcţia!
Deea (iese din birou cu telefonul în mână): Da ce, ăsta e sens unic? (indică spre telefon)
*
Mama: NU te duci la calculator! Du-te la tine în cameră, că ai muuuulte de făcut.
Deea: Biii-ne! (se duce în birou şi se aşează pe scaunul din faţa laptopului.)
( . . . )
Mama: Ce mă asculţi tu... 
Deea: Păi te ascult, ai dreptate. Ai spus să nu mă duc la calculator . . . eu am mers la laptop.
*
Când Deea mai sare calul cu replicile:
Mama: O cauţi cu lumânarea...
Deea: Şi tu cu lanterna.
Tata (când e prezent la "discuţie"): Hmpf! Mai rău!
Deea: Apropo, e mai eficientă lanterna. Încă mai eşti pe vremea lu' Ceauşilă?
*
Mama: Hai la culcare! E unş'pe jumate.
Deea (în glumă, logic): Măta.
Mama: . . . Tactu'.

2 comentarii:

  1. mai deea deea cat te iei cu mama ta in gura
    as vrea si eu sa fac asta cu parintii mei dar nu se poate offff. bravo tie

    RăspundețiȘtergere
  2. Lol, noi mai glumim, nu e chiar în serios. Când e pe bune, îmi ţin gura. ._.

    RăspundețiȘtergere

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.