Ceva ce am făcut azi.

mariagirlstar8
HI POS SE LENE

KeikoTaira

eşti proastă

mariagirlstar8
ok

KeikoTaira

da-ţi foc, şi spânzură-te

mi fusti tusnbs

kaliban thalinda

majo baroc mono

ăluvinâ locşoriţ

masmun cixo mitititle

ădnmon ţopoc minunica peşte

mariagirlstar8
spek e glish

KeikoTaira

o k how is your mother?

i don't know english/
minuniţ ţobonc
i soap ţopozonc. a languge from North Pole
speak*

mariagirlstar8
i lived in greee you dont italia

KeikoTaira
i dont italia. i North Pole. alonci banonc gorobanţi

mariagirlstar8
wow North pole wow is fantasic??

KeikoTaira
Yes. It very hot

North Pole is Ecuator
ţipi jocosobon mijuci peste?
mariagirlstar8
 what class go

KeikoTaira
15.

you?
oops
i go to your momma.
ţiponicafon=Bye in ţopozinc
ţopozonc*




Asta am făcut eu şi cu Hamster azi. Ne-am bătut joc de o tipă de pe un site...eu sunt KeikoTaira, iar ea e o grecoaică de vreo 8 ani  :]

Deci...ŢOPOZONC e cea mai tare limbă. Oficial.

3 comentarii:

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.