11/11/2011, 11:11

Azi vreau să spun ceva cuvinţele despre aceea zi, 11/11/11. Începând cu superstiţiile oamenilor, povestioara spune că trebuia să se deschidă un portal energic care va sta deschis până la 12/12/12. Acel portal se presupune a face legătura dintre dimensiuni. Noi acum, planeta noastră se află în dimesiunea a treia (a patra după alţii) şi trecem în a patra (a cincea). Mă rog, depinde de persoană. Eu pot fi în dimensiunea a cincea şi să trec într-a şasea, iar tu, fiind în a treia, poţi trece în a patra. Aşa se explică durerile de cap, imunitatea slabă, cât şi alte probleme fizice şi psihice din zilele astea. Pe scurt, mintea ta este în tranziţie, îmbunătăţindu-se. Practic, conştiinţa umană va evolua, cât şi capacitatea mintală. Va-ţi prins voi. Nu ştiu ce să cred despre această teorie.
Alt grup de oameni, crede că un asteroid ar fi trebuit să se prăbuşească pe Pământ. Porcărie. Eu nu am văzut nici o stea supradimensionată trecând pe la fereastra mea şi retezându-mi acoperişul casei, nu am văzut nici o gaură imensă în oceanul planetar şi nici pe maidan pe aici. So, dumb lies, dude.
Alt grup mare de ppl (fetele adolescente cu paie în cap) cred că, dacă îţi pui o dorinţă la ora 11:11, se va îndeplini. Wait a minute. Ce fus orar? Că eu dacă mi-o pun în Iaşi la 11:11, copila de la Atena nu şi-o pune la 12:11? Sau dacă ea şi-o pune la 11:11, eu nu mi-o pun la 10:11? Screw your dumb lies, ppl. O prietenă m-a întrebat pe ce băiat îmi irosesc dorinţa. Girls, stop thinking with your vagina. If you could make a wish, which would turn real, wouldn't you wish prosperity for planet and mondial peace? Gwd, you're all fucked up. Am vrut să stau să-mi pun dorinţa, dar la 23:09 (see, this is a problem too...mornin' or night?) mi-am dat seama că e o mare prostie şi am început să plâng incontrolabil. Cum am putut fi aşa de fraieră încât să cred că se va îndeplini?
Conclusion. 11/11/11 11:11 e o mare, tâmpită, superstiţioasă prostioară scormonită de cei care gândesc cu degetele de la picioare, ca să nu zic altceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.