Lay as a Lie.

Boon. Azi fac o recapitulare despre ce am făcut eu toată toamna asta. First, poate vă întrebaţi ce e cu titlul. Sincer, nici eu nu ştiu. Aşa mi-a venit pe moment. So, skip it. Încep lista. Eu sunt foarte mândră de ea.Vai ce mult m-a schimbat toamna asta...cel puţin ultimile 2 luni.

  • Am convins-o pe Mara să citească manga (posturile mele au făcut-o, dar în fine)
  • Am învăţat-o pe Mara cum să citească manga. Ea sărăcuţa, citea de la stânga la dreapta şi nu pricepea nimic. ^.^
  • Am învăţat-o pe Miruna să pronunţe numele lui Ryou Shirogane şi al lui Itachi Uchiha. E o realizare mare pentru mine.
  • M-am apropiat enorm de muzică. Înainte nu cântam cu aşa multă pasiune şi nu-mi plăcea să cânt. Acum fredonez nonstop.
  • Am scris multă poezie. Înainte scriam aproape numai proză.
  • Am citit multă mănguliţă şi am văzut o mulţime de animeuri.
  • Mi-am schimbat caracterul. Sunt mult mai rezervată, dar şi mult mai ţicnită.
  • Am priceput matematica.
  • L-am învăţat pe frate-miu engleză calumea.
  • L-am racolat pe frate-miu în gaşca rockerilor. E un eveniment special. ._.
  • Am învăţat un cuvânt genial: "ciornăi!" Totuşi, mi-e lene să scriu ce înseamnă. Daţi Gugăl Translate. Cuvântul e rusesc. Şi sună bestial.
  • Am luat un 5 la fizică.
  • Am convis-o pe mama să mă lase la Otaku Fest. Faza e că nu ştiu când e sau dacă se ţine anul ăsta. :]
Ciornăi! Ne vedem când ne-om vedea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.