Temerile mele

5 things that I fear most:
  1. Teama de păianjeni - cu picioarele alea păroase, negre, cleştii ăia lipicioşi, plini de venin, ochii galbeni, uzi şi abdomenul ăla păros...no, way dear...urlu şi când văd unul de 2 milimetri.
  2. Teama de a răni pe cineva - ştiu, rănesc oameni fără să vreau şi-mi pare sincer rău. Nu-mi place să rănesc lumea intenţionat (ori fizic, ori pshihic) dar când rănesc pe cineva întenţionat...asta-i altceva.
  3. Teama de a dezamăgi - no comment.
  4. Teama de singurătate - same thing as 3.
  5. Teama de durere pshică - durerea fizică nu mă deranjează, dar pe când asta nu mă afectează, durerea psihică mă distruge.

2 comentarii:

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.