Leapşă.

Asta e preluată de la Lynnu (Black Quintet).

1. Bună Ziua : Heyy.
2. Ce faci ? : Ca întodeauna relativ bine.
3. Ce zi e azi : Miercuri.
4. Film Favorit : Muuuulte :]
5. Actor favorit : Ian Somerhalder
6. Anime favorit : Kuroshitsuji
7. Manga favorita : Kuroshituji
8. Melodie favorita : Paramore - Careful
9. Pe cine ai corupt în ultima perioada : Hmm. Nu mă întreba. Eu corup pe câte cineva în fiecare zi :]].
10. Descrie ' te folosind 3 calităţi ale tale : Înţelegătoare, generoasă şi  friendly.
11. Descrie ' te în 3 defecte : Sarcastica, perversă si reaaaaa.
12. Ce le plac apropiaţilor la tine ? : Nu ştiu. Să-mi zică ei.
13. Dacă ai avea 2 borcane cu untură ce ai face ? : Nimic :]]
14. Te plictisesc ? : Dar eu mă plictisesc pe mine însămi.
15. Vrei să trecem la partea mai evil and părv ? : Fine
16. Sigur vrei, da ? : Daaaaaaa.
17. Ai făcut sex vreodată cu o gâscă constipată ?
: Doamne fereşte, nu!
18. Biiiine, hai că te las că mă plictisesc. Pa : Zbye.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.