Merry Christmas!

Sărbători fericite! Azi e prima zi de Crăciun, iar "câştigul" de ieri a fost destul de bogat. Am făcut 205 de lei de la colindat (şi am fost la cel mult 10 case) şi Santa mi-a adus telefonul ce mi-l doream de mult: un LG GT400 (pic). Azi am stat toată ziua în familie (minune!) şi ne-am uitat la 3 filme. Chiar aveam nevoie de o pauză de genul ăsta. Îmi era dor de sentimentul ăla de magie pe care-l aveam când eram mică, de Crăciun, să simt că sunt invincibilă, că trăiesc într-o lume pe care eu mi-o făuresc din vise, amintiri şi dorinţe. Îmi era dor de timpurile în care credeam că pot face orice, că pot zbura, când simţeam că lumea îmi era la picioare şi aveam toată vremea din lume să visez.

Îmi este dor de colegi. Deşi au trecut doar 4 zile, mă plictisesc de moarte. Nu credeam că voi spune asta vreodată, vreau la şcoală. Nu, de fapt, nu vreau. O să ne aducă tezele şi restul. Mă rog, nici nu a trecut juma` de vacanţă, deci mai am timp să mă relaxez (plictisindu-mă în acelaşi timp).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.