Shopping.

Azi am fost la shopping. Ce pot spune, când am ajuns acasă şi am facut inventaru`, mi-am dat seama că am cheltuit 60 de lei pe nimicuri.
  • O eşarfă - super cute la prima vedere, dar când am ajuns acasă, am observat că nu se potrivea mai cu nimic din dulapul meu >.<  ._.
  • O pereche de mănuşi - albe, foarte şic, însă când mi le-am pus, belea că la degete îmi erau mari şi mă strângeau...foarte ciudat.
  • O brăţară - asta hai că merge, mi se potriveşe la mărime (minune, am încheieturile subţiri...), din piele şi cu ţinte.
  • Un luciu de buze - ummm, aroma e cam ştearsă şi culoarea la fel, însă e ok.
  • Şi la final nişte ştiri de care aveam mare nevoie - nişte reviste pentru adolescenţi, gen vedete şi modă
Mdeah...cumpărăturile astea...bugetul meu scade pe zi ce trece...
    P.S. : Mă apuc de j-rock. Nu ştiu ce m-a apucat, dar îmi place într-un fel genul ăsta de muzică. În principal, am ascultat doar The GazettE, ScReW şi Alice Nine.

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu

    Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

    Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.