Eu şi blogul meu.

Ăsta e primul meu blog. Sper sa mă descurc. Bănuiesc că trebuie să mă prezint. Sunt Deea, din România, Iaşi. Pasiunile mele sunt blogăritul, cititul (şi online), Photoshopul (sunt începatoare) şi shoppingul (of course). Îmi place să fac quizzuri (şi leapşe pe bloguri). Ascult rock gen Evanescence, Within Temptation, Godsmack, Paramore, The Red Jumpsuit Apparatus şi ocazional dance. Iubesc engleza şi româna, iar fizica si mate sunt "slăbiciunile" mele. Scriu poezii si poveşti ( pentru ăia culţi "ficuri"), aşa ca voi mai posta câte ceva. Sunt pasionată de manga şi anime, dar în ultimul timp nu prea am mai avut timp de astea.

Okey. Ve-ţi mai afla pe parcurs. Ceau şi fiţi pe fază pentru noi posturi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.