Gata cu testele!

Am dat ambele teze, o grămadă de teste nasoale...şi am supravieţuit! Ca prin minune. Şi vine şi vacanţa. Yiiieeeppyyeee! Acum nu mai trebuie decât să aştept rezultatele (ceea ce nu e de bun augur cu siguranţă). Ce pot spune. Mama m-a lăsat să deschid blogu` de-abia azi, mulţumită de 10-le de la testul tip easy la istorie, şi acu` ca vine vacanţa, am timp să scriu în fiecare zi.
Trec printr-o perioada destul de nasoală cu (,) colegii pe la şcoală. Pfff. M-am săturat de atâtea trădări, minciuni şi iluzii. Mă simt ca şi cum nu aş avea prieteni, pustiită pe interior. Totul e aşa de confuz şi ciudat. Mă rog, acum suntem în perioada aia în care prietenii adevăraţi îşi fac apariţia şi toate cele. Nu mai am nici măcar nici o idee despre cine mi-e alături, cine nu, cine-mi sunt prietenii şi cine-mi sunt duşmanii. En fin, sper sa trec peste perioada asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.