About me.

Un fel de leapşă făcută de mine, ca să vedeţi cu cine aveţi de-a face...

Nume: Andreea
Porecle: Deea, Kiddoxx, Dee, Dya.
Dată de naştere: 4 iulie (e ziua Americii, so please remember)
Zodia: Rac
Calităţi: prietenoasă, îndrăzneaţă (când nu vine vorba de băieţi), vorbăreaţă, înţelegătoare, generoasă, sensibilă.
Defecte: perversă, cinică, sarcastică, încăpăţânată, apatică, leneşă şi orgolioasă.
Hobby-uri: fotografiatul, photoshopingul, shoppingul, lectura, scrisul şi navigatul pe net.
Puncte forte: Engleză şi română.
Slăbiciuni: Mate şi fizică.
Culori favorite: gri, mov, negru şi turcoaz.
Mamifer favorit: câinele
Pasăre favorită: corbul
Muzica favorită: Paramore, Evanescence, Godsmack, Kamelot, Alice Nine & so on.
Program TV favorit: MTV şi Travel & Living.
Preferinţe la prieteni: înţelegători, fideli şi să fie alături de mine atunci când trebuie.
Chestiuţe detestate la prieteni: bârfitul, secretele ascunse şi minciuna.
Preferinţe la băieţi: să fie înalt, să ştie să iubească, să mă înţeleagă, să fie fidel, să fie alături de mine.
Chestii ce-mi plac: brăţările din piele, genţile, eşarfele colorate, căţeluşii pufoşi şi mici.
Chestii care nu-mi plac: păianjenii, trădările şi bârfitul pe la spate, oamenii obsedaţi de curăţenie, de siluetă şi de tehnologie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.