A rhyme a day keeps the psycho-rapist away

Şi pentru tine, căci uneori lucrurile nu au sens,
uite, o mie, să-ţi cumperi un Mercedez Benz,
ca de fericire să-ţi explodeze burtica
şi mămica să-ţi îngurgiteze frica.
Căci vampirii de cerneală sunt peste tot,
şi nu ştii să le dai măcar un simplu plot
de poveste ţăcănită, să le tacă căpăţâna
şi nici pe tine să nu te mai mănânce mâna.

Eşti complet ieşit din schemă, total p-afară!
Căci te culci în iarnă şi te trezeşti în vară.
Nu ştii de fapt că-n vise, ca oameni, ne culcăm 
şi tot în vise amarul ni-l înecăm,
şi tot în vise prostii perverse vorbim
şi tot în vise, ca abominaţii, ne trezim.
Eşti un creier mitic de găină, călcat de tren,
că-mi vine să mă arunc din vârful lu' Big Ben. 

La capăt de omenire să te arunci în transă
să mă scapi pe mine de a prostiei plasă
şi să-ţi tacă fleanca, de mizerie chimică scuipătoare
ca să-mi intre mie legile geometrice-n vigoare
că Pitagora-i tâmpit şi rotiţele nu-i sfârâiau,
dup' ora de mate numai triungiuri borau
toţii copchii, că-s şi ei tâmpiţi.
Fiţi deştepţi, pe mine mă slăviţi!

© to eul meu creator. AL MEU.

3 comentarii:

  1. Va invit la un nou concurs: http://fantasybooks-27.blogspot.ro/2012/06/un-nou-concurs.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut :)
    Ai primit un premiu: http://cuddlybooks.wordpress.com/2012/06/25/cele-13-motive-de-jay-asher-recenzie-sporovaiala/
    <3

    RăspundețiȘtergere

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.