Blah-ha-ha

Pentru că ştiu, în sufleţelul meu nebun, adânc îngropată, zace dorinţa de a fi o capră. Sau o oaie.

Am luat nouă în teză la română. Blaaah-ha. Am scăpat de o gri~iijă.
Trebuie să mi se aducă testul la civică şi vineri dau test la ist~ooo~rie. Din WWII şi Războiul Re~e~e.

Bine, o las cu behăitul.

Şi am uitat să motivez absenţa mea îndelungată. Well, huns, a apărut pe undeva pe la sfârşitul lui mai Monsters Den: Chronicles, un joc pe care îl aştept de doi ani, şi de trei zile şi mai bine mă strofoc să termin toate actele,  toate questurile, să găsesc toate camerele secrete şi toate itemurile legendare. Şi am făcut-o. Bleeeh.
Şi am terminat sezonul doi din Pretty Little Liars. Azi apare primul episod din sezonul trei.
La moah, în Iaşi, s-a deschis Palas, un centru comercial acceptabil înconjurat de părculeţ, în jurul Palatului Culturii. Am fost la shopping sâmbătă şi luni, full day. Luni am cărat-o pe Katy după mine, am făcut nişte bătături urâte şi am golit portofelul. Iar pe doi s-a bătut recordul la cel mai mare număr de lampioane lansate, tot încadrul deschiderii complexului pe care îl aşteptăm să se finiseze de doi ani. Ieşenii sunt happy.
Mi-am cumpărat din Cătureşti cu 9.90 lei cartea, trilogia "Cercul Secret" de LJ Smith. În două zile am păpat o carte jumate. Poate fac o recenzie când termin. Plus că am terminat şi seria "Percy Jackson şi Olimpienii" şi vreau s-o comentez şi p-aia. După ce termin şi trilogia asta, vreau să citesc "The Perks of Being a Wallflower". Am auzit de cartea asta prin intermediul ecranizării sale, care va fi disponibilă în cinematografe în septembrie. Şi o să-l văd pentru că în el joacă actorii mei favoriţi (doi dintre ei): Logan Lerman şi Emma Watson. Căutaţi un plot. Nu o să regretaţi.

Şi acum, mă duc să mă târăsc ca o capră ce sunt după ghiozdan şi să-mi fac tema la mate. Oh, presimt că nu voi reuşi să mă ridic de pe covor şi o să lâncezesc acolo, tăvălindu-mă în sucul propiei lene, putrezind în adâncurile Tartarului pentru că nu am chef să-mi scriu şi tema la germană.

2 comentarii:

  1. Locuieşti în Iaşi? Iubesc oraşul ăla! <33 Ştiu eu de ce :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi pe mine mă face mama capră :)) eh, din dragoste. revenind :)) felicitări pentru nota la română :> :*:*

    şi eu vreau să citesc seria percy jackson, ştiam că e şi film, dar nici până în ziua de azi nu l-am văzut.. :)
    abia aştept să văd ce ai de zis despre serie <3

    o săptămână superbă şi plină de zâmbete !! :*:*

    RăspundețiȘtergere

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.