Leapşă no2.

De la Rose.
Trebuie să scriu un decalog al principiilor mele, pe bază de afirmaţii.

1. Orice ai fi, fi unul bun. E şi sub titlul blogului. Mă consider diferită şi cred că sunt un exemplar bun din specia mea. E mottoul meu.

2. Tot răul spre bine. Am tendinţa să fiu pesimistă/optimistă în situaţii în care trebuie să fiu exact invers. E un principiu pe care îl respect şi la care mă gândesc mereu.

3. Dacă vrei o lume perfectă, cumpără-ţi un echer şi trasează-ţi-o! Munceşte pentru bunăstarea ta, fericirea, mulţumirea şi suratele.

4. Nu judeca o carte după copertă. Always true. Doesn't need comment.

5. Pune-te în pielea altora şi gândeşte-te la situaţia lor . Lucru pe care încerc să-l fac mereu.

6. Găseşte-ţi timp pentru tine. Lucru pe care să-l fac mereu. Imma lazy bum.

7. Gândeşte înainte de a vorbi. Nu prea îmi iese. Arunc cu cuvinte de parcă aş fi automat de mingi de tenis.

8. Nu minţi, asumă-ţi responsabilităţi şi priveşte lucrurile direct.

9. Ascultă-ţi inima în aceeaşi măsură cu mintea. Prea mult dintr-o parte strică balanţa şi poate ruina cam tot. True experience.

10. Visează, la posibil şi imposibil. Şi crede!. Cea mai importantă. Regula mea de aur. Visează şi crează-ţi o realitate a ta. Dar nu exagera, căci sfârşeşti dureros.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.