Stuff & daily news.

Încă nu mi-am reparat laptopul. Şi m-am furişat din nou la rabla de Asus a tatei. Let's see what I did this week.

M-am uitat sâmbătă la ESC - selecţia naţională. Şi încă nu pot să fucking cred cine s-a calificat. Hawly deep shets. Mandinga. Really? Doamne, Dumnezeule. Ţară de manelişti ce sunteţi. Şi erau toate melodii bune, dar nuuu, a trebuit să meargă cea mai retardată dintre toate. Mi-a plăcut Vicky Red şi cu ei ţineam, asta până când au apărut cei de la Jedward, care au cântat melodia irlandeză de anul ăsta. Eu îi ştiam de anul trecut, când au fost tot la ESC, cu Lipstick şi au fost favoriţii mei, dar anul ăsta melodia lor îmi place enorm. Şi cu ei ţin la ESC anul ăsta. Bine, nu are legătură cu selecţia naţională (după cum spuneam mergea foarte bine Vicky Red sau Electric Fence), dar nu m-am putut abţine să zic de Waterline. Şi după cum comentam, urăsc imbecilitatea selecţiei naţionale. I mean, cum poţi să trimiţi, popor român, melodie de bar, de vară, în spaniolă şi cântată de o trupă ce nu auzise de România până în 2000, la ESC, concurs internaţional ce presupune share-ul de muzică adevărată, întreţinerea relaţiilor continentale şi care presupune să promoveze specificul fiecărei ţări? Ok. Nu mai comentez, deşi sunt multe shituri de zis pe topicul ăsta. Crima (bine, sinuciderea României în societate) e consumată.

Azi am aflat data dechiderii oficiale Pottermore: "early April 2012". Aaaah! So, so, so happy and excited! Nu pot să aştept. În octombrie anul trecut s-au dat 1 milion de conturi şi eu nu am fost suficient de rapidă să prind unul. Trebuia să faci nişte task-uri ca să prinzi nu ştiu ce "magic quill" pe un site. Nu am aflat de-abia în noiembrie când era prea târziu. Şi acum se decid să-l deschidă publicului liber. E lumea HP, plus mult mai multe detalii furnizate şi moderate de chiar J.K.Rowling. Eşti sortat într-o casă, îţi cumperi bagheta & so on. E simply amazing, din câte am văzut din teasere. Platforma e SONY, aşa că se aşteaptă la grafice bune. Aş, stau ca pe ţepi. 

Luni a venit la mine o colegă dintr-a patra, Alexandra. Oh, God, how I missed her. Mamele noastre trebuiau să se întâlnească, şi mama Alexandrei a adus-o şi pe ea. E neaşteptat de revigorant să îţi împarţi realizările şi necazurile adunate în trei ani cu cineva pe care nu ai mai văzut de mult timp, dar cu care te cunoşteai de la grădiniţă. E ciudat să vezi o persoană catalogată în mintea ta într-un fel şi să o vezi total schimbată, în bine. E distant faptul că trebuie să cunoşti acea persoană din nou, regăsind calităţi noi şi neştiute pe lângă cele vechi, care poate au dispărut sau poate s-au conservat. Dar e fascinant în acelaşi timp.  Nici nu ştiu cum să descriu sentimentul. Dar a fost o experienţă plăcută. Şi sper să mai am parte de aşa ceva.

Am făcut 5300 de hearts pe weheartit si 3100 pe 9gag. Nu ştiu ce o să fac cu viaţa mea. Şi aici se apropie de 4500. Thank you, folks. Lurve ya.

Scuze că e scurt, şi că am bătut mai mult câmpii dar asta e. Ok, I lied. I'm not sorry. See ya.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.