O leapşă

O leapşă de la Rose, că nu am mai pus una de mult timp.


1. Scrie 3 lucruri pe care sigur le vei face maine. 
Voi merge la concursul Spoken English
Voi scrie ceva, orice.
Voi mânca. Nutella preferabil.

2.Scrie 3 dorinte care nu ti s-au indeplinit inca.
Nu m-am întâlnit cu cei de la One Direction.
Nu mi-am primit scrisoarea de la Hogwarts.
Nu am cont pe Pottermore. Încă. Iar asta sigur se îndeplineşte (în aprilie!)

3.Scrie primul cuvant care iti vine in minte.
Fluflă.


4.Ce auzi in acest moment?
One Direction -  Moments şi hârâitul rablei ăsteia de Asus.

5.Daca ai putea pleca in vacanta cu orice scriitor/scriitoare, pe cine ai lua cu tine?
L. J. Smith.


6.Care e cea mai iesita din comun activitate a ta ?
Uitatul în gol cu spatele sprijinit de calorifer. Pot face asta cu orele.


7.De cine te-ai speria : stafia lui Michael Jackson sau de Britney Spears tunsa la chelie?
Stafia lui MJ tunsă la chelie.

8.Scrie ceva de incheiere...
Whoah, I actually had fun. C ya 'round.

3 comentarii:

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.