Books and HP-ism

Am fost azi la Librex. Da, chicks. Târgul de cărţulii. Eek.

Mi-am luat Jurnalele Vampirilor la un preţ rezonabil. 44 de lei primele patru volume. În ediţie necartonată, că ălea cartonate le detest (nu le pot citi deloc, nici sub pătură şi nici în mâini, sunt atââât de grele şi nesuferite) plus că erau 30 de lei cartea, spre deosebire de ediţia îngustă şi necartonată care era 11 lei piesa. Plănuiesc să le citesc pe toate în mai puţin de o săptămână dacă mă ţin. La ce rapid am mâncat anul trecut primele două sezoane din serial, carţile ar trebui să fie o nimica toată.

Chi-li-pir.

Şi am luat şi "Eat. Prey. Love" de Elizabeth Gilbert (Mănâncă, roagă-te şi iubeşte), pe care momentan o ronţăie mama. După cartea asta s-a făcut un film splendid cu Julia Roberts, pe care l-am adorat.

Apoi mai e şi "Ultimul cântec" de Nicholas Sparks, un romantic clasic, dar în acelaşi timp şi modern, la care plănuiesc să văd filmul în seara asta. E cu Miley Cyrus şi nu ştiu dacă va fi enjoyable sau nu, pentru că am eu ce am cu tipa asta.

Şi pe lângă ăstea, am luat şi ceva crime scrise de Rodica Ojog-Braşoveanu, care scrie s-u-p-e-r-b. Frate-miu şi-a luat "Jurnalul unui puşti", pe care eu i-am smuls-o din mână şi am terminat-o acum ceva minute, în mai puţin de o oră. A primit aprobarea, şi i-am dat-o scumpului meu neşoarce de bibliotecă spre citit cu încetinitorul.

Am făcut aseară nişte quizuri de sortare în casele din Harry Potter. Cum nu era greu de ghicit, am picat de trei ori (teste diferite!) la Ravenclaw (sau Ochi-de-Şoim dacă vreţi), cu un scor apropiat de Griffindor (sau Cercetaşi. Y U NO READ HP IN ENGLISH?). Eu sincer, la Griffindor nu am ce căuta. Bine, îl am de căutat pe Harry. Dar sunt o fricoasă egoistă care nu riscă nici măcar pentru ea. Sau cel puţin asta e părerea mea. Frate-miu a picat la Hufflepuff (Astropufi) de două ori. Kee. De aşteptat. Scumpul meu papălapte. S-a apucat şi el de citit HP şi e la volumul doi. Îmi vine să-l pup când îl văd cu nasul în coperţile mele favorite, chiar dacă citeşte doişpe pagini pe oră. Ultima dată a picat la Ravenclaw, doar pentru că a pus culoarea albastru în loc de verde, care-i place (pica la Slytherin dacă punea verde). Ce criză am făcut. Ce să caute neşoarecele de bibliotecă la casa deştepţilor? Enfin. Uit că genele mele se găsesc şi în sângele lui de Non. Deci dacă-i insult cretinitatea mă insult pe mine. Aş, ce filozoficală sunt.

4 comentarii:

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.