Vacanţă.

Oaaah. E 22 decembrie şi e vacanţă. Şi mai zic încă odată: Oaaah. Melancolic. Când qwerty-ul meu a trecut semestrul, hun? Oaaah. Pşşşţ. Cââââând?

E almost X-Mas. Oaaah again. Totul e aşa bright, happy şi plin de ... roşu, luminiţe şi chestii specifice. Prea încărcat, după părerea mea, dar beautiful. So luvley.

Am mediile bunicele ... am doar două de 9 (mate şi chimie) şi una de 7 (fizică, unde am avut doi de 5 şi doi de 9... şi cât m-am strofocat pentru ăştia doi de 9... am învăţat patru zile încontinuu... materia toată din sementru am învăţat-o).  => media 9, 68. Sunt mulţumită, pentru cât am lenevit anul ăsta.

Vreau o acustică anul ăsta de la Moşulică. Din-aia mare, lucioasă. Mă rog, slabe şanse, din moment ce am primit chiar ieri un telefon (Samsung Galaxy 550), care arată ca un Corby, numai că mult mai performant. Sunt pretty mulţumită de el şi chiar drăguţ.

Vreau să niiiingă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.