Crisis!

Ohayo~.

Sunt în criză generală. Am înghiţit trei serii de anime-uri şi mai vreau ( Lovely Complex, Peach girl şi Itazura na Kiss ). Am o poftă nebună de un romance inocent, fără ecchi sau hentai/ yaoi/ yuri sau lemons. Ceva dulce, inedit, aşa, care să mă emoţioneze, fără clişee, chestii murdare, limbaj indecent, dar totuşi realist, fără sci-fi sau alte chestii supranaturale, şi în mod special, să fie about school life. Şi să fie preferabil anime. Tot caut de vreo două ore pe bloguri, pe site-uri de host anime, pe liste, şi nu găsesc nimica. Cineva să-mi recomande ceeeeevaaaa... Gaah, uite cum se duce vacanţa mea.

Am aflat ieri că Hamster va petrece revelionul cu mine, plus vreo patru-cinci zile, ai lui fiind plecaţi din oraş. Va veni mâine şi va sta probabil până luni. Ieri am fost la el, şi ne-am făcut planuri. Waaaa, de-abia aştept. O să fie cea mai faină săptămână evă.

De Crăciun am primit o chitară (de aşteptat), ce-i drept, mai micuţă. Are cam un metru şi nici nu-mi ajunge la şolduri dacă o pun vertical. Nu e acustică, mare şi shiny cum am vrut, dar mă mulţumesc şi aşa. Mă apuc de învăţat calumea şi am să vă sparg figurile la toţi. Am să fac un cover la o melodie celebră, mai văd eu care şi o să postez acişilea. Just wait a few months.

Am să comentez acum anime-ul Lovely Complex, care mi-a plăcut enorm, şi pe care l-am terminat acum câteva minute.

E o poveste amuzantă de dragoste care se învarte în jurul a doi liceeni, colegi de clasa. Ea, Risa Koizumi, are o înalţime de 170 cm, mult mai înaltă decat o fată japoneză obişnuită. El, Atsushi Otani, are o înaltime de 156 cm, mult mai scund decât un baiat japonez obişnuit. Cei doi se cearta cam mereu, fapt ce-i amuză pe colegii lor care-i compară cu "All Hanshin Kyojin", un popular duo de comedie. Îi leagă, de asemenea pasiunea pentru Umibozu, un cântăreţ, şi multe alte chestii precum jocurile arcade. Personalităţile lor sunt foarte asemănătoare, colegii tachinându-i pentru asta. Ea ajunge sa se îndragosteasca de el, dar singurul lucru care-i stă în cale este diferenţa de înaltime dintre ei. De aici, încep aventurile. A fost adaptat de la manga la anime şi apoi în j-dramă (pe care am văzut-o înainte de a viziona animeul şi mi-a plăcut enorm).

Mi-a plăcut enorm faptul că e diferită de alte poveşti. Firul epic e genial. Faptul că ei au progresat de la prietenie la ceva mai romantic e ceva mai rar întâlnit în manga/ anime, la fel şi problema înălţimii. Grafica e super faină. Poţi spune o grămadă de chestii despre mangaka văzând animeul. Dacă o să-l vizionaţi o să vă daţi seama despre ce vorbesc. Mă rog, personajele sunt bine, poate chiar prea bine conturate în mod fizic, dar şi psihic. Mi-a plăcut faptul că personajul principal, Risa, avea mereu părul coafat altfel, iar prietenele sale îl aveau mereu la fel. O pune în evidenţă astfel (se spune povestea a trei cupluri, deci cel principal are nevoie de mai multă atenţie, probabil de aia). Cât despre calităţile ei, Risa e foarte emotivă, plânge uşor şi e nespus de uşor de citit, determinată, muncitoare. Cât despre Otani, personajul masculin, mi se pare prea drăguţ. Îmi aduce aminte de un motănel, deci i-am spus Motani. Cred că e cel mai simplu, dar bine construit personaj masculin din câte am văzut. De-a dreptul adorabil. Iar celelalte personaje... de nelipsit, nişte prieteni minunaţi, poate chiar prea perfecţi, adorabili, bine plasaţi şi desenaţi, deşi slabi în caracterizare.

L-am urmărit cu plăcere, mai ales că nu sunt deloc semne de hentai şi limbaj deocheat, exact cum îmi place mie, nici mai mult, nici mai puţin.

Citaaate!

"I like who I like, got a problem with that? " - Risa Koizumi

"Risa: Stop it, you're stealing my heart... it's so unfair.
Otani:What?
Risa: I want to steal your heart too.
Otani: Mine is not that easy to steal.
Few moments later  (Otani said something that made Risa cry from happiness)

Risa: (cries) You're stealing my heart again...
Otani: (laughs) How many hearts do you have? "

"Risa: Don't worry, becuse this time, I will really stop loving you, Otani!
Otani: [ Looong pause] Don't stop."

"Do you really think that I would kiss someone that I think of just as a friend?" - Otani  

"Listen midget! I’m going to curse you and make you shrink 1 cm everyday, and in only 156 days you’ll vanish completely!" - Risa Koizumi

9 comentarii:

  1. Nee, încearcă Aishiteruze Baby. E cam cum îţi place ţie. Pare murdar la început, dar o să-ţi placă. Apropo, personajul principal seamănă cu Ryou al tău, deşi numele lui seamănă cu cel al lui Teppei din Faster Than A Kiss. Uită-te şi o să-mi mulţumeşti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Domo arigato, Wata - chan. Am să văd un episod. Dau comm mai târziu şi-ţi zic părerea mea. Arigatoooou :X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. OMG. Doaaaamne, Kippei e copia cu ochi căprui a lui Ryou. Mai bine nici că nu putea nimeri, Wata - chan. Daisukiii :X. Domo arigato. Mă uit numai de dragul lui Kippei. Şi aia mică e adorabilă. Eşti un geniu. Mersiii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu plăcere. Mă bucur că-ţi place. Pe mine nu m-a pasionat aşa de tare, dar m-am gândit că ţi se potriveşte. Spor la vizionat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am inceput sa ma uit la Lovely Complex ieri, si am vazut 8 episoade:)).
    Bineinteles ca am inceput sa il search'uiesc pe net dupa ce ti-am vazut postul XD.
    Evvie >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Mă bucur că posturile mele influenţează timpul liber al oamenilor. :D:D

    RăspundețiȘtergere
  7. :) Te superi daca scriu un post despre Lovely Complex? E prea genial. :X
    O sa spun si de tine, daca ma lasi sa scriu postul XD :)).=))

    RăspundețiȘtergere
  8. Nandemonai. Poţi. Scuze, prea multe anime-uri. M-a influenţat japoneza. Sunt chiar happy că nu fac comentariile astea degeaba şi că cineva chiar le citeşte şi le bagă în seamă. Mersi Katy :X. Aştept să postezi părerea ta despre anime. App, este şi o j-dramă (japanese drama). Caut-o. E superbă.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi-a placut enorm anime-ul,dar tare ma enerva otani pentru ca e tare greu de cap...(cat i-a luat pana si-a dat seama ca il place risa?). Si eu ador faza aceea in care spune ,,te blestem sa scazi cu cate un cm in fiecare zi si in doar 156 de zile vei disparea'' =)) Eu una am vz anime-ul in romana,pe animax(si il REdifuzeaza acuma'in fiecare vineri) dar se gaseste si pe net cateva ep in romana (cateva ep pe un site,alte cateva ep pe altul...) :))

    RăspundețiȘtergere

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.