Post aniversar :]

Woah. Blogul meu face mâine un an. Nu pot să cred. Un an. Doaaaamne, când a trecut? Parcă ieri îl făcusem. Dudă. Şi când mă gândesc, că pe vremea asta, acum un an mă rodea un gând: "Să-mi fac blog? Să nu-mi 
 fac?" Şi iată că am făcut alegerea. Iată-mă peste un an, visătoare şi gata să critic trecutul acestui blog.


M-am uitat chiar azi printre postări şi am început să râd incontrolabil. Postam din orice, numai de dragul de a posta. Mergeam la cumpărături? Scriam ce-mi luam. Vedeam un tip simpatic pe holul şcolii? Îl descriam. Mă certam cu o colegă? O criticam de moarte. Şi toate astea în cinci rânduri. Mă uit la posturile recente şi văd că sunt de vreo trei ori mai mari, mai detaliate şi mai "înfrumuseţate", pline de chestii mai interesante şi mai importante. Puah. Ce noobăriţă eram când am început. Postam doar de dragul posturilor şi ca să-mi umplu timpul. Postam aproape în fiecare zi ceva mărunt. Acum, îmi văd posturile decente, şi echilibrate. Şi râd. E de necrezut. Şi ce prostii scriam acolo. Mor de ruşine. Poeziile şi gândurile în general erau aşa stupide şi copilăroase. Ce să spun. M-am maturizat în acelaşi timp cu acest blog, am plâns alături de el, am râs împreună cu el, şi prin intermediul lui, cu cei care-l citesc, şi cărora le mulţumesc enorm pentru că îl suportă, aşa necioplit cum e.

Mă gândesc, că peste încă un an, voi face un alt post aniversar, care va fi dublul ăstuia, şi mult mai dezvoltat, cioplit, detaliat şi mai bine exprimat. Încă sunt un copil şi învăţ să scriu şi să gândesc. Mă zdruncină multe gânduri, şi mi-e foarte greu să mă exprim în perioada asta. Vroiam să scriu un fic dă'la lung şi nu am putut. Doar mi-am imaginat ce voi scrie şi când să aştern pe foaie, pur şi simplu nu-mi veneau cuvintele. Am făcut rezumatul ficului în 13 capitole, sub formă de simple propoziţii, ca să nu-l uit. Cam aşa am făcut şi cu postul ăsta. Mi-am imaginat că voi scrie mult mai mult, dar văd că e scurtttt.

Dar sper că eu voi ajunge peste un an, să scriu încă un post aniversar, ca Blogger să-mi mai hosteze blogul încă un an, iar tu, da, tu, cel care citeşti acest post aici şi acum, să-l citeşti şi pe cel de pe 15 decembrie 2012.

Azi, 14 decembrie 2011, avem aşa: 6 followers (1 pe ascuns), 47 de comentarii, 92 de postări şi 2715 vizualizări. Chuuu. Mulţumesc :X

3 comentarii:

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.