Nijikon.

Vreau enorm să merg la Nijikon. Anul trecut nu m-a lăsat mama, iar anul ăsta s-ar putea să mă lase. Am vorbit cu ea din primăvară şi a spus da, băt, recent am aflat că o verişoară de-a mea se mărită fix pe 22 octo, când e Niji şi vrea ca eu să fiu don'şoară de onoare. Fuck. Vreau la Niji....era stabilit să merg cu ai mei cu maşina, ei să viziteze Bucureştiu şi eu să merg în weekendu' respectiv la Nijikon. Off. Poate mă lasă să merg singurică la anu. Faza proasă: nu am niciun "compatriot" care ar vrea să meargă cu mine...nimeni dintre prietenii mei habar nu au ce-i aia manga sau anime.
Aş fi mers probabil şi la cosplay. Mi-ar sta bine ca Misa (Death Note), dar cea din film. Nici nu am nevoie de perucă. Şi am nişte haine care seamănă cu ale ei. But dreams remain dreams. Şi eu voi rămâne o Misa fără Light. Al doilea Kira fără primul Kira...bine, asta e puţin cam melodramatic xD. Nu vreau boyfriend. Bine, doar dacă vine Ryou Shirogane shirtless la mine şi mă întreabă dacă vreau să fiu iubita lui. That would be ămeizin.

         PS: 
  • Anime - "desenul animat" japonez. Căutaţi pe Wiki pentru info.
  • Manga - banda desenată.
  • Nijikon - conferinţă anuală ţinută în Bucureşti. Adună fanii anime şi manga din toate colţurile ţării.
  • Cosplay - atunci când te îmbraci ca un personaj dintr-un anime sau manga şi-l imiţi. Se poate face în grup sau separat. De obicei sunt cosplayuri organizate.
  • Death Note - anime/manga
  • Light şi Misa a.k.a Kira şi al doilea Kira - Personaje din animeul/manga Death Note. Misa is madly in love w/ Light. But he only uses her and he doesn't love her propely.

Un comentariu:

  1. Nici pe mine nu ma lasa la Niji.:((((((((Era perfect.Ne vedeam fata in fata acolo :(((((((

    RăspundețiȘtergere

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.