Dialog între mine şi persoana mea.

Un dialog între egourile mele, mai precis Deea şi Celest. Deea îs eu cea de zi cu zi, iar Celest, ei bine, e partea care aş vrea să fiu.

Deea: Do you likes RAINBOWS?

Celest: Numai la curcubee nu mă gândesc. Pe bune. Fugi d'aici.

Deea: I wanna kill the RAINBOW, though. 
          I wanna be the GIRL WHO KILLED THE RAINBOW .
          Wouldn't it be nice? To has this title?
          So that's it. I'm going to KILL the rainbow.
          Cam' with me? Naaah. I wanna be the only wan hu chils da reinbău. Clear?

Celest: Bine. Nu-mi pasă ce faci, da vezi să nu te killuiască rainbowu' pe tine.

Deea: Buh-Bye! (iese din scenă bombănind.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.