Lepşuţţă.

1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheama, cati ani ai...
Deeeci, mă cheamă Andreea, dar toată lumea îmi spune Deea. Am 13 ani împliniţi...şi sunt măritată cu Itachi Uchiha, dar îl înşel cu Ryou Shirogane. Cuvântul meu favorit e paradox. Cuvântul care mă descrie: sadică.

2. Ai porecle? Care?
Mm, într-o vreme eram Girafa, din cauza înălţimii...şi fiindcă gâtul meu (spune lumea) e mai lung. Ius' îmi spune uneori Acaretă.

3. O melodie trista, una perfecta si una care iti plac mult.
Tristă: http://www.youtube.com/watch?v=5anLPw0Efmo&ob=av2e
Una perfectă: http://www.youtube.com/watch?v=8in8u_TXypo
Una pe care o ador: http://www.youtube.com/watch?v=rkPCb-uEjaI&ob=av2n

4.Ai animal de casa? Care? 
Dup. Colţ, câinele meu ciobănesc, şi Mâţi, pisica mea.

5. Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?
Am o emisiune. Se numeşte "Viaţa în lumea anime cu Celest Uchiha". [ Fratele meu interpretează fiecare invitat. Şi Hamster mai vine uneori. ]

6. Primul citat care-ti vine in minte. Nu trisa, fara Google!
"Faţa e ca o frumoasă poveste. Şi chirurgul estetician nu face parte din această poveste." (Jennifer Aniston)

7. Desenul animat preferat din copilarie:
"Spioanele"

8. Iti place inghetata?
Da. De la Betty Ice. Cu tiramisu şi lămâie.

9. Ce alt nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?
Hmm. Celest. Sau Celia.

10. Zi-mi un banc!
Doi purici se uită la TeVeu. Apare o reclamă la insecticid. Unul dintre purici: "Închide! Nu vezi că ăştia dau filme horror?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.