Generalities.

A mai trecut o săptămână de şcoală. Iar postările mele se răresc, pe măsură de re-intru în ritmul ăsta stresant. Gah. Nici nu ştiu ce să scriu. Las o leapşă, că altceva nu ştiu ce să postez. O pasez la toţi cei care o citesc.


1. Ce speli prima data la dus?
Pervert, aren't we? Cada.
2. Care e culoarea ta preferata?
Gri.
3. Îti place cafeaua?
Da. Dulce, cu lapte şi mult zahăr.
4. Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
Ăh...ahem....as I said, pervert, aren't we...Ceva ce are de-a face cu dihorul meu favorit, dacă ştiţi la ce mă refer.
5. Ai putea mânca o luna întreaga felul tau de mâncare preferat fara sa te saturi de el?
Nu.
6. De ce ai o pofta puternica acum?
Nutella.
7. La ce te gândesti când auzi cuvântul “varza”?
Lucrarea mea la chimie.
8. Ai numarat vreodata pâna la 1000?
Da, cand aveam insomnii... Număram oi.
9. Musti sau lingi înghetata?
Depinde de aromă şi temperatură.
10. Folosesti emoticoane?
Nu prea. Doar din ălea fară icon.
11. Ai cunoscut vreodata o celebritate?
Dăp. Mă uit în oglindă...şi iat-o!
12. Îti place brânza?
Da, de toate felurile.
13. Care e ultima melodie de care ai fost obsedat?
Disturbed - Land Of Confusion.
14. Câte tari ai vizitat?
Patru, fără Ro a noastră.
15. Ai sari cu parasuta/parapanta/planorul?
Da.
16. Ai lua masa cu George W. Bush?
Îhm, nu ştiu.
17. E ceva stralucitor în camera ta?
Cum am mai spus, mă uit în oglindă şiiii...orbesc.
18. Închiriezi filme?
Nu. Mă uit online.
19. Oua albe sau maro?
Albastre royal.
20. Ai mers cu trenul?
Doar o singură dată la mare, când aveam 3 ani.
21. Ce ai mâncat la prânz?
Pâine cu seminţe de dovleac. Nu că aş ţine la a mea siluetă, dar chiar nu-mi era foame.
22. Când ai plâns ultima data?
Nu-mi amintesc.
23. Ai intrat vreodata într-un zid?
Da, ziduri, stâlpi, geamuri, ferestre...sunt foarte neatentă.
24. Anotimpul preferat?
Toamnă.
25. Adormi cu televizorul deschis?
Mă uit prea rar ca sa fac asta.
26. Ai baut vreodata alcool direct din sticla?
Nu are farmec dacă bei din pahar. Niciodată nu-mi pun în pahar.
27. Crezi ca esti batrân?
Nu.
28. ti-e frica de întuneric?
Depinde în ce stare sunt şi dacă am văzut vreun horror înainte.
29. Ai o vedere buna??
Da, cu ochelarii pe nas.
30. Poti sa faci hula hoop?
Dă-mi un cerc să încerc.
31. Ai fost vreodata sarutat în lift?
Nu, dar sună palpitant.
32. Ai intrat într-o încapere pe fereastra vreodata?
Da. Câte ferestre şi balcoane săream în tabere şi în excursii...
33. Ce ai cumparat ultima data?
O pungă de Viva Chips cu smântână şi ceapă.
34. Cât de des vorbesti la telefon?
Nu foarte mult.
35. Esti într-o relatie complicata?
Nu.
36. Ai pus piedici cuiva vreodata?
Ohoo... şi de câte ori.
37. Folosesti betisoare chinezesti?
Ştiu să le folosesc, dar nu am.
38. Ierti prea mult?
Da, ca să fiu sinceră. Dar nu iert că mi-ai pus întrebarea asta. xD
39. Ai fost vreodata într-un castel?
Păi, la Peleş. Se pune nu?
40. Îti place de tine?
Îhm-hâm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.