Leapşă: Anime

Leapşă luată de la Dora-shi. Sunteţi liberi să o luaţi. Nu aveţi voie să repetaţi numele animeurilor.

Un anime pe care l-ai văzut recent: Myself; Yourself.
Primul anime pe care l-ai văzut: Kaleido Star (<333)
Un anime care ţi se potriveşte: Death Note
Animeul preferat: Lovely Complex
Un anime care nu-ţi place: Ghost in the Shell
Un anime cu grafică bună: Bokura ga Ita
Un anime cu grafică aiurea: One Piece
Un anime cu titlu ciudat/tâmpit/aiurea: Aishiteruze Baby
Un anime indecent: They Are My Noble Masters
Un anime inocent: Tokyo Mew Mew
Un anime care ţi-a fost recomandat: Kimi ni Todoke
Un anime pe care îl recomanzi: Fruits Basket
Un anime lung: Detective Conan (641 ep, ongoing)
Un anime scurt: 5 cm per second (3 ep)
Un anime epic: Toradora!
Un anime fără poveste: Working!!
Un anime plin de acţiune: Full Metal Alchemist
Un anime cu personaje bune: The World God Only Knows
Un anime cu poveste bună, original: Kuroshitsuji
Un anime tâmpit, dar adorabil: The Melancholy Of Haruhi Suzumiya
Un anime clişeic: Itazura Na Kiss
Un anime amuzant: Kaichou wa Maid-sama
Un anime dramatic: Vampire Knight
Un anime romantic: Peach Girl
Un anime trist: Romeo x Juliet
Un anime horror: Ghost Stories
Un anime psihologic: Petite Cosette
Un anime care e şi manga şi dramă: Ouran High School Host Club
Un anime realistic: Great Teacher Onizuka
Un anime fantastic: Code Geass
Un anime copilăros: Cardcaptor Sakura
Un anime cu muzică bună: Nana
Un anime popular: Bleach
Un anime nepopular, dar demn de precizare: Gakuen Alice
Un anime popular şi bine cotat, dar care nu-ţi place: Clannad
Un anime cu un subiect bine marcat: K-ON! (about music & friendship)
Un anime vechi: Sailor Moon
Un anime recent: Occult Academy
Un anime la care te uitai când erai mic/ă: Yu Gi Oh
Un anime la care ai plâns: Saikano
Un anime la care ai râs: Full Metal Panic? Fumoffu
Un anime pe care l-ai abandonat de la primul episod: Kiss x Sis
Un anime la care ai scris ficuri: Naruto

2 comentarii:

  1. Tu chiar ai vazut multe anime'uri.Daca as fi sa le numar pe alea la care m-am uitat eu, de cand m-am nascut:)), as gasi numai vreo 5.

    RăspundețiȘtergere
  2. Astea încă nici nu's toate... plus că citesc şi manga... cred că mai mult de jumătate din viaţa mea am petrcut-o uitându-mă la animeuri şi citind manga.

    RăspundețiȘtergere

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.