Lepşuţe

Luate ambele de la LadyBug.

1. Ţi-ai fii dorit să ai alt nume/prenume ?
Da... numele meu real e chiar aiurea.

2. Stii să înoţi ? Cum te împaci cu apa ?
Sunt la avansaţi la cursuri. Mă rog, înot doar vara. Iar apa mă iubeşte şi eu o iubesc pe ea. Sunt zodie de apă, ştiaţi? Dar nu beau mai mult de un litru pe zi. Ştiaţi că 70% din corp e apă? Şi...um da.

3. Ai compus vreodată negativ la o melodie ?
Sau ai scris vreodată versuri pentru o melodie ?

Am tendinţa de schimba versurile melodiilor mele favorite. Sau dacă nu ştiu versurile, zic cuvinte la nimereală pe ritm. Şi am scris odată nişte versuri şi ceva note, dar am lăsat-o baltă.

4. Care este ultimul film văzut la Cinema ?
The Hunger Games.

5. Cea mai mare sperietură pe care ai avut’o ? Care a fost motivul ?Fredonam liniştită prin casă, îndreptându-mă spre bucătărie, când deodată Hamster sare de după un fotoliu şi scoate un ţipăt animalic. Eu, slabă de înger, mă scurg frumuşel pe jos şi dau cu capul de masă. Nu mi-am recuperat respiraţia decât după vreo cinci minute.

6. Cât timp ai ascultat o melodie preferată?
Am ascultat Moments de One Direction o zi întreagă. Practic am violat butonul de replay.


7. Ultimul tău lucru făcut din nebunie ? Din ce motiv ?
Azi i-am furat lui frate-miu acadeaua nedesfăcută din mână. Am ajuns să fur bomboane de la copii mici...

8. Cel mai prost lucru făcut de tine în ultima vreme ?
Tema la mate.



Încă una, my dear fellows.



1. Ce speli prima dată la duş?
Cada.

2. Care e culoarea ta de helancă preferată?
Gri.

3. Îţi place cafeaua?

I luvs it. Dulce, cu lapte.
5. Cum te simţi acum?
Mediocru.

6. Care e ultima literă din numele persoanei de care esti îndrăgostit/ă?
n.

7. Care e ultimul vis pe care l’ai avut?
Eu organizam nunta lui Louis Tomlinson.

8. Ai putea mânca o lună întreagă felul tău de mâncare preferat fără să te saturi de el?
Nup. Am nevoie de mâncare varioasă.

9. De ce ai o poftă puternică acum?
Haribo.

10. La ce te gândesti când auzi cuvântul “varză”?
O plantă cu frunze.

11. Ai numărat vreodată până la 1000?
Nu.

12. Muşti sau lingi îngheţata?
Nu pot să o muşc, că-mi îngheaţă dinţii, deci o ling.

13. Foloseşti emoticoane?
Ocazional, în mesaje, dar aproape niciodată pe blog sau în e-mailuri.

14. Câte dormitoare are casa ta?
4.

15. Ai cunoscut vreodată o celebritate?
Nope...

16. Îti place brânza?
De care?

17. Care e ultima melodie de care ai fost obsedat/ă?
Toxicity de System Of A Down

18. Câte ţări ai vizitat?
Trei. Grecia, Bulgaria şi Românica.

19. Sunt părinţii tai stricţi?
Uneori.
20. Ai sări cu paraşuta/parapanta/planorul?
Dup.

21. Ai lua masa cu George W. Bush?
Nu.

22. E ceva strălucitor în camera ta?
Colţul cu bijuterii. Şi oglinda.
23. Închiriezi filme?
Nope.
24. Unde vei merge sâmbată seara?
La somnic.
25. Ouă albe sau maro?
Albe?
26. Îţi place muzica?
Depinde ce fel de muzică.

27. Ai mers vreodată cu trenul?
Nu.

28. Ce zi a săptămânii e?
Sâmbătă.
29. Ce ai mâncat la prânz?
Nu am luat încă prânzul.
30. Ce face mâine prietena ta cea mai bună?
Habar nu am.

31. Ai vazut filmul The Butterfly Effect?
Nu e ăla în care joacă mini-Logan Lerman? E pe lista mea de văzut.
32. Ce crezi despre Yankees?
Sunt în regulă.
33. Ai părul ondulat?
Da. Şi mândră de el.
34. Când ai plâns ultima dată?
La "The Hunger Games", când a murit Rue.
35. Ai intrat vreodată într’un zid?
Da. Geamuri, stâlpuri, ziduri...
36. Anotimpul preferat?
Toamna.
37. Adormi cu televizorul deschis?
Nope.

38. Ai băut vreodată alcool direct din sticlă?
Da.

39. Crezi că eşti batrân/ă?
Nu.
40. Ţi’e frică de întuneric?
Depinde de oră şi de mood.
41. Îţi place viaţa ta momentan?
Nups.

42. Baţi în lemn?
Da, dacă am în preajmă.
43. Ai o vedere bună?
Nu :\
44. Poţi să faci hula hoop?
Nu...

45. Unde sunt părinţii tăi?
În camera alăturată.
46. Ai fost vreodată sarutat/ă în lift?
Nu, dar pare o experienţă interesantă.
47. Care e următorul CD pe care îl vei cumpăra?
Nu am nici cea mai vagă idee.

48. Ai intrat într’o încăpere pe fereastră vreodată?
Da. Heeh.
49. Ce ai cumpărat ultima dată?
Pepsi.
50. Cât de des vorbeşti la telefon?
Des.

51. Eşti într’o relaţie complicată?
Nopes.

52. Ai pus piedică cuiva vreodată?
Da...multora. 

53. Foloseşti beţişoare chinezesti?
Noes.
54. Ierţi prea mult?
Da.
55. Deţii o armă?
Nope.

56. Ai fost vreodată într’un castel?
Da..
57. Îţi place părul tău?
Îl iubesc numai după ce îl spăl. După aia, a doua zi, arată ca un cuib de bufniţe.

58. Îţi place de tine?
Nu tocmai.

59. Eşti mai apropiat/ă de mami sau de tati?
Depinde de situaţie.
60. Ţi’a plăcut leapşa asta ?!
Da.

Un comentariu:

  1. Mi-au placut mult raspunsurile tale. Si parul meu arata ca un cuib de bufnite :| Sta in toate directiile, numai spre sol nu.

    RăspundețiȘtergere

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.