Fulgerătură

Finally someone understands how I feel.


Last night was a blast. Mi-am stors sufleţelul uităndu-mă la un episod Naruto vechi pe animax, pe care îl văzusem acum trei ani. Am plâns la propiu, amintindu-mi de copiliţa de 10 ani care aştepta în fiecare seară la 8:30 episodul la TV ca după aia să-l revadă din nou, în engleză, online, ca să-şi îmbunătăţească engleza. Şi acum nici nu îmi amintesc numele personajelor. E trist. M-a apucat o melancolie imensă.
Apoi am început să cânt ca o nebună în timp ce încercam diferite coafuri (am precizat că mi-am lăsat părul lung? E pe undeva la mijlocul braţului). E un avantaj că stau la casă, într-un cartier cam goluţ, undeva după un deal.
Am făcut o baie la miezul nopţii, cu multă spumă, experienţă pe care am vrut să o încerc de când mă ştiu, în timp ce purtam o conversaţie adorabilă cu Katy (pe care am ţinut-o la textuit mesaje până la unu). Era să-mi scap telul în apă. :<
Am scrolit vreo oră pe weheartit cu un ceai dulce de fructe de pădure lângă mine (era să mor de frică coborând în bucătărie pe întuneric, ca să mi-l fac).
Am văzut "Friends with Benefits" cu J. Timbălake şi Mila Kunis. Bine că eram singură acasă, căci părinţii mei au ciudatul trend de a intra în cameră fix în mijlocul unei sex-scene dintr-un film inocent. Şi filmul ăsta e full de scene dinastea. Hm. Filmul a fost aşa şi aşa.
M-am uitat la Disney Channel până la trei, comentând ironic cu voce tare fiecare replică din episoade. Am prins o frântură din micii Zack şi Cody şi un episod lame din Hannah Bannanah.
Am adormit pe la patru, în camera părinţilor mei, întinsă invers pe patul dublu, încâlcită sub pătura uriaşă.


Ai mei nu au venit încă şi mi-am făcut o cafea tare ca să pot să stau şi noaptea asta să termin Percy Jackson şi Olimpienii, cartea a patra. Şi eventual să-mi fac tema la fizică. Şi poate să învăţ la română.
Brolişorul meu a câştigat o medalie de argint la concursul de care am spus în postul anterior. A câştigat trei meciuri din patru. Proud, but not enuff.

Vreţi ceva super cool? Căutaţi sounDtrackul The Hunger Games fanmade al lui unofficialscore pe youtube. Tipul e genial. Melodiile sunt intrumentale şi sună clasic şi modern în acelaşi timp. Are câte o piesă pentru fiecare scenă din cărţi şi se potrivesc perfect momentele muzicale cu cele ale acţiunii. Dar nu e nevoie să fi citit cărţile ca să ascultaţi. Oferă capacitate maximă de gândire. Am scris cel mai tare fanfic evă cu fundalul ăsta.

G'night folks. G'night for you, only.

Un comentariu:

  1. Ce tare :)) vreau şi eu aşa o seară :))

    Felicitări pentru fratele tău, chiar eram curioasă ce a făcut la concurs :)

    ps: te invit la primul meu concurs !! :*:* Sper să participi !!:*:*

    http://noi2siunblog.blogspot.com/2012/05/primul-concurs.html

    RăspundețiȘtergere

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.